Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال تشدید اعتراضات خیابانی به قتل یک شهروند سیاه‌پوست توسط پلیس در شهر فیلادلفیای آمریکا، شهردار فیلادلفیا دستور برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهر را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی تشدید ناآرامی‌ها در شهر فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا، شهردار این شهر بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی فرمان برقراری مقررات منع آمد و شد در این شهر به مدت 9 ساعت را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب دستور شهردار فیلادلفیا که در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری این شهر نیز منتشر شده، مقررات منع آمد و شد در فیلادلفیا از ساعت 9 امشب به وقت محلی برقرار می‌شود و تا ساعت 6 صبح فردا ادامه خواهد یافت.

فیلادلفیا از روز دوشنبه شاهد اعتراضات گسترده به قتل یک شهروند سیاه‌پوست توسط مأموران پلیس بوده است، به‌طوری که تام ولف فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا مجبور به اعزام نیروهای گارد ملی برای کمک به مهار اعتراضات شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد یک فرد سیاهپوست 27 ساله به نام والتر والاس به سوی 2 مامور پلیس در حال حرکت است و پلیس ها اسلحه خود را به سوی او نشانه رفته و هشدار می دهند تا چاقویش را کنار بگذارد.

شهردار و رئیس اداره پلیس فیلادلفیا اعلام کردند که تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است. ماموران پلیسی که نقش مستقیمی در این تیراندازی داشته‌اند، تحت بازجویی قرار می گیرند.

این فیلم نشان می دهد هر دو مامور پلیس چندین گلوله به سوی این مرد سیاهپوست شلیک می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا اعتراضات سیاه پوستان مقررات منع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودروها در آن در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229384 برچسب‌ها منع تردد

دیگر خبرها

  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد