Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@07:02:50 GMT

مذاکرات استقلال و کریمی به بن‌بست خورد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۶۳۲

مذاکرات استقلال و کریمی به بن‌بست خورد

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تلاش زیادی کرد تا قرارداد علی کریمی را تمدید کند، اما تا به امروز توفیقی در این زمینه حاصل نشده است. مدیران استقلال منتظر ماندند تا این بازیکن طبق ادعای خودش به بررسی پیشنهادهای خارجی بپردازد و اگر با تیمی به توافق نرسید، بار دیگر با او وارد مذاکره شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت هواداران برای ماندن کریمی، مسئولان این باشگاه به کمک یکی دو هوادار متمول استقلال رقم پیشنهادی خود را بالا بردند، اما کریمی درخواست‌های دیگری از جمله پرداخت پیش‌قسط قراردادش را مطرح کرد. با گذشت زمان، مسئولان استقلال بیشتر خواسته‌های هافبک فصل گذشته خود را پذیرفتند و حتی به توافق رسیدند، اما به یکباره کریمی اعلام کرد که با پیشنهاد یک تیم خوب خارجی روبه‌رو شده است.

این مسئله کافی بود تا مذاکرات دو طرف به بن‌بست بخورد، آنهم در حالی که کریمی به مدیران باشگاه گفته بود قلبش با استقلال است و مشکلی برای ماندن ندارد!

در حالی که استقلالی‌ها خود را آماده امضای قرارداد جدید با کریمی می‌کردند، اما او از انجام این کار خودداری کرد تا باشگاه استقلال بار دیگر مقابل هوادارانش قرار بگیرد که چرا قرارداد ستاره ملی‌پوشان آبی‌پوشان را تمدید نکرده‌اند، در شرایطی که مسئولان استقلال هم زمان زیادی صرف مذاکره با این بازیکن کرده و خیلی از خواسته‌های او را هم پذیرفته‌اند.

در شرایطی که تمرینات استقلال مدت‌هاست که آغاز شده و به زودی باید وارد مسابقات لیگ برتر شود، کریمی راضی به تمدید قرارداد با خواسته‌های باشگاه نشده و در همین حال اعلام شد که او پیشنهاد مالی خوبی از سپاهان دریافت کرده است، موردی که شاید باعث بازگشت او به تیمش سابقش شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی کریمی استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال علی کریمی مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس