Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان پیروز جدال امشب با آندره آ پیرلو بود.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش مقابل یوونتوس به صحبت در مورد این بازی و تعریف و تمجید از تیمش پرداخت. به گزارش طرفداری، رونالد کومان پس از بازی گفت:

در کل 90 دقیقه بر بازی حاکم بودیم. بهتر از حریف بودیم و تیم عالی بازی کرد. وقتی خوب بازی می کنیم، موقعیت های زیادی نیز خلق می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیشتر در عمق بازی کردیم و همین موضوع به ما اجازه خلق موقعیت بیشتری داد. در مقابل حریف سرسختی مانند یوونتوس عالی بودیم. تیم روحیه زیادی مقابل تیم بزرگی در اروپا از خود نشان داد. امیدوارم که مسائل داخلی باشگاه روی بازیکنان تاثیر نگذارد. باید خیلی زودتر کار بازی را تمام می کردیم. خیلی موقعیت برای گلزنی داشتیم. امروز شخصیت زیادی از خود نشان دادیم. این بهترین بازی ما تا به این جای فصل بود. تنها انتقادم از بازی این است که موقعیت های زیادی را از دست دادیم. فکر می کنم تیم در هر بازی تلاش می کند بهترین عملکردش را داشته باشد و باید به تلاشمان ادامه دهیم.

دی یونگ در نیمه دوم به عنوان دفاع وسط هم بازی کرد و خیلی عالی بود. شاید در شرایطی که کمبود دفاع وسط داریم، او بتواند در این پست بازی کند. در لیستمان کمبود دفاع وسط داشتیم. می خواستیم با یک دفاع وسط قرارداد ببندیم. در حال حاضر، ما فقط 3 دفاع وسط داریم اما می خواهیم چهار دفاع وسط در تیم داشته باشیم. باید به دنبال گزینه های ممکن باشیم. متاسفانه گریزمان امروز گلزنی نکرد و بدشانس بود اما باید به تلاشش ادامه دهد. پدری امروز با وجود سن کمش، شخصیت زیادی از خود نشان داد. او آینده درخشانی در بارسلونا خواهد داشت. در ال کلاسیکو پدری در سمت راست بازی کرد و امروز در سمت چپ بود و در یارگیری کوادرادو کار فوق العاده ای همراه با جوردی آلبا انجام داد.

نمی توانم بگویم که از تصمیم بارتومئو برای استعفا، سورپرایز شدم. ما باید فقط به مسائل ورزشی فکر کنیم و امیدوارم این اتفاق روی ما تاثیری نگذارد. فکر نمی کنم موقعیت من پس از استعفای بارتومئو دستخوش تغییری شود. من سرمربی ام و تلاش می کنم تا بهترین نتایج را کسب کنم. بارتومئو و هیئت مدیره کاری را کردند که فکر می کردند برای باشگاه بهترین کار است.

بغل کردن مسی بعد از بازی؟ من فقط به او گفتم: «باید کار بازی را زودتر تمام می کردی.» هرگز در رابطه من با مسی مشکلی وجود نداشته است. ما در جلسه ای که داشتیم خیلی رک صحبت کردیم. از وقتی او برگشت، هر کاری که توانسته است برای پیروزی انجام داده و تلاش می کند تا به بهترین سطح خود برسد. وقتی مسی در سطح اصلی خود بازی کند، موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد خواهیم کرد.

 همچنین بخوانید:

یوونتوس 0-2 بارسلونا؛ قدرت بلوگرانا، وضعیت سیاه و سفیدها را خاکستری کرد

سرجی روبرتو: بهترین پاسخ به استعفای بارتومئو، پیروزی بود

لئوناردو بونوچی پس از شکست یوونتوس: اشتباهات فنی زیادی داشتیم و این کار را برای بارسلونا ساده‌تر کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان دفاع وسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • قحطی گل در دیار کویر
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد