Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@13:44:52 GMT

متهم: بیمارم را صیغه کردم تا درمانش کنم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۹۸۴

متهم: بیمارم را صیغه کردم تا درمانش کنم

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به‌نام سیما آغاز شد. او در توضیح ماجرا به مأموران گفت: سال‌های زیادی است که به بیماری تیروئید مبتلا هستم و تاکنون به پزشکان زیادی مراجعه کردم، اما همه آن‌ها بر این باور بودند که باید تیروئیدم را جراحی کنم، ولی من به خاطر جوانی و البته ترس از عمل جراحی تمایلی به این کار نداشتم تا اینکه دایی‌ام که در کار‌های ساختمانی است به من گفت: یکی از بنا‌های ساختمانی که در آن کار می‌کند به‌نام حمید انرژی درمانی بلد است و می‌تواند با این روش بیماری‌ام را درمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



من حمید را بواسطه دایی‌ام می‌شناختم. به ظاهر مرد قابل اعتمادی به نظر می‌رسید از این‌رو من هم به او اعتماد کردم و قرار شد که برای انرژی درمانی به خانه‌مان بیاید.

او چندین بار به خانه ما آمد و با انرژی درمانی حالم قدری بهتر شده بود، اما دفعه آخری که به خانه ما آمد با این ترفند که مرحله آخر درمان باید به خواب عمیق بروی، هیپنوتیزمم کرد و مرا به خواب عمیقی فرو برد، اما پس از هوشیاری متوجه شدم به من تعرض کرده است که موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

پس از شکایت و اظهارات سیما، حمید احضار و بازجویی شد.

او صبح دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من به سیما تعرضی نکرده ام. من سال‌هاست که انرژی درمانی بلدم و بیماران زیادی را هم که پزشکان نتوانستند درمان کنند، با این شیوه درمان کرده ام.

من به خواست این دختر و دایی اش برای درمان به خانه آن‌ها رفتم.

چند جلسه‌ای که به خانه‌شان رفتم به او علاقه‌مند شدم و برای اینکه درمان راحت‌تر انجام گیرد و مرتکب عمل غیراخلاقی نشویم او را صیغه کردم و روابط ما کاملاً شرعی بود، اما نمی‌دانم چرا حالا او از من شکایت کرده.

من اتهامم را قبول ندارم. سیما به‌خاطر اینکه می‌داند به او علاقه‌مند شدم قصد باج گرفتن از من را دارد.

پس از توضیحات متهم، قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران، دستور دادند تا تحقیقات بیشتری در خصوص این پرونده صورت گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث صیغه عقد موقت تجاوز پارسی خبر انرژی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت

 به گزارش تابناک به نقل از ایران، آذر سال گذشته مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از قتل دختر ۲۱ ساله‌اش خبر داد. وی به مأموران گفت: دخترم را با دستان خودم کشتم و حالا می‌خواهم تسلیم شوم.
 

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه که خانه‌ای حوالی میدان خراسان بود رفتند، با ورود به خانه جسد غرق در خون دختر جوانی به نام شبنم را پیدا کردند که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و متهم بازداشت و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

متهم در تشریح ماجرا به مأموران گفت: یک سال قبل دخترم از همسرش جدا شد و به خانه من برگشت. مدتی با من و مادرش زندگی می‌کرد تا اینکه چند روز پیش از این حادثه دخترم به یکباره ناپدید شد. من و مادرش هر جا که فکرش را می‌کردیم دنبالش گشتیم تا اینکه در کمال ناباوری متوجه شدیم دخترمان چند کوچه پایین‌تر از خانه ما آپارتمانی اجاره کرده و تنها زندگی می‌کند.

از آنجا که به موضوع مشکوک بودم او را به طور نامحسوس تحت نظر گرفتم و پی بردم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت وآمد دارند. نمی‌دانستم باید چه کار کنم بالاخره تصمیم گرفتم به خانه‌اش بروم و با او صحبت کنم؛ تا علت این کار را برایم توضیح دهد. حدود ساعت ۱۱ صبح به خانه‌اش رفتم، دخترم گفت که می‌خواهد تنها زندگی کند و راحت باشد. خیلی ناراحت شدم و به او گفتم باید به خانه ما برگردی، اما او مقاومت کرد و در مقابلم ایستاد تا جایی که کارمان به بحث و جدل کشید و از عصبانیت به یکباره کنترلم را از دست دادم و با چاقو به جانش افتادم و چند ضربه زدم که روی زمین افتاد.

خودم هم آن‌قدر حال بدی داشتم که بی‌اختیار زانوانم سست شد و روی زمین افتادم. وقتی دخترم را در آن حال دیدم، تمام بدنم می‌لرزید و با خودم می‌گفتم چرا جگرگوشه‌ام را به این روز انداختم. چند ساعتی در آن وضعیت بودم تا اینکه وقتی دیدم دخترم دیگر نفس نمی‌کشد تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم. باور کنید در یک لحظه آن‌قدر عصبانی شدم که به عواقب کارم فکر نکردم و حالا بشدت پشیمانم.

پس از آن پزشکی قانونی با معاینه جسد در گزارشی علت مرگ را خونریزی داخلی به خاطر پارگی اندام‌های شکم و پهلو با جسم برنده اعلام کرد.

با اعتراف صریح متهم و گزارش پزشکی قانونی، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده پس از تکمیل برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در این میان مادر مقتول به‌عنوان، ولی دم با حضور در دادسرا عنوان کرد که شکایتی از همسرش ندارد و رضایت بی‌قید و شرط خود را اعلام کرد.

به این ترتیب با اعلام رضایت اولیای دم، متهم بزودی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه می‌ایستد.

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • نسخه درمانی بوعلی سینا برای درمان گرفتگی رگ های قلب + فیلم
  • آشنایی با پزشکی ترمیمی
  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت
  • چالش‌های درمانی تومورهای مغزی کودکان در ایران/ متأسفانه هنوز از رادیوتراپی با دوز اشعه‌دهی بالا استفاده می‌کنیم!
  • چالش‌های درمان رادیوتراپی در تومورهای مغزی کودکان
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • خواص گیاه درمانی و مفید شنگ
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان