Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: بر اساس آخرین‌ آمارها حدود ۷۵ درصد دانش‌آموزان لرستانی از سامانه شاد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ۲۵ درصد باقیمانده دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به سامانه شاد ندارند برنامه‌های مختلفی داریم ، افزود: برای این دانش‌آموزان درس نامه‌های آموزشی به صورت نوشتاری و CD بین این افراد توزیع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد:دانش‌اموزان شهرستان الیگودرز در میان شهرستان‌های استان کمترین میزان دسترسی به سامانه شاد را دارند همچنین وضعیت در بخش‌‌های کاکاوند و  سایر بخش‌های دلفان مناسب نیست.

بازگیریان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس‌های درس در مناطق عشایری و روستاهای کم تراکم برگزار می‌شوند، تصریح کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی استان در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری کلاس‌های درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای لرستان باشیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش لرستان دانش شاد الیگودرز دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم