Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله شفیعی روز پنج‌شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: افراد باید بدانند در فضای توهین و تخریب همدیگر، کار به جایی نمی‌رسد بلکه گره‌ها و مشکلات بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: مطابق سخنان رهبر معظم انقلاب، هرچند نقد بر برخی مسائل وجود دارد اما باید انتقادها همراه با حفظ حرمت‌ها بویژه در این شرایط سخت همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همه جریان‌های سیاسی باید به این رهنمود رهبر معظم انقلاب توجه کنند و در کنار نقد عملکرد مسئولان باید راهکارهای لازم برای برون رفت از بحران‌های اقتصادی ارائه شود.

شفیعی ادامه داد: امروز جامعه به فضای همدلی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد چون راه درازی درپیش است و باید از گردنه‌های سخت عبور کرد.

وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب حکم پدر را برای مردم ایران و مسئولان قوای سه گانه دارد و با توجه به ماموریت سنگینی که برعهده دارند همواره با رهنمودهای پدرانه و حکومتی خود فضای جامعه را از درگیری‌هایی که به نفع جامعه نیست جلوگیری می‌کنند و این کار را برای همه دولت‌ها انجام داده و اقدام جدیدی نیست.

شفیعی اضافه کرد: در نظام اسلامی این آزادی وجود دارد که مردم بتوانند انتقادها، خواسته‌ها، کاستی‌ها، نابسامانی‌ها، ضعف‌ها را در بدنه اجرایی و حکومتی بیان کنند و این نعمت گران‌بهایی است که باید از آن بدرستی بهره برد.

این روزنامه نگار گفت: در این ارتباط در جامعه اسلامی نباید فضای گفتمان از نقد سازنده و موثر به تخریب و توهین به افراد تبدیل ‌شود چون با این شیوه هیچ کاری از پیش برده نمی‌شود بلکه فضای جامعه ملتهب و کار در این شرایط سخت خواهد شد.

وی یادآور شد: تورم، گرانی و فضای معیشتی سخت و بی سابقه‌ای که مردم با آن روبرو هستند، باعث عصبانیت آنان شده که گاهی زبان از حالت انتقاد به سمت تخریب و توهین می‌رود که باید در این شرایط ضمن خویشتن‌داری از رویکرد نقد منصفانه غافل نشویم.

برچسب‌ها بوشهر حسن روحانی جامعه شناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حسن روحانی جامعه شناسی بوشهر حسن روحانی جامعه شناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به فیلم منتشر شده از صحبت های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد که گفته بود: یکسری نارضایتی های مقطعی در اقتصاد وجود دارد که با روی کار آمدن دولت فعال و برنامه‌ریز و با یک حرکت علمی و جهادی بزرگ تا شش ماه قابل رفع است، نوشت:

مطالب بالا را آقای احسان خاندوزی، چندهفته قبل از آنکه از سوی آقای رئیسی به سمت وزارت اقتصاد منصوب شود، سروده است!

بیان این جملات، از سه حال خارج نیست:

۱- بازی سیاسی به نمایندگی از جناحی که الان از بانیان وضع موجود است

۲- توهم

۳- تحلیل و پیش بینی نادرست

هریک از این سه، دلیل بر تصمیم رئیس جمهور برای برکناری اش نیست؟

اگر می بینید کنار گذاشته نمی شود، علتش را در سود کسانی ببینید که اجازه تصمیم درست به رئیس جمهور نمی دهند.

فیلم کامل صحبت های خاندوزی را در ادامه ببینید:

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899029

دیگر خبرها

  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه فروش سوالات کنکور
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند