Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:42:15 GMT

بازداشت تروریست خطرناک داعشی در کرکوک

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۶۱۰

بازداشت تروریست خطرناک داعشی در کرکوک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از بازداشت یک تروریست خطرناک در استان کرکوک خبر داد.

در بیانیه ای که از سوی اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق منتشر شده، آمده است: پس از دریافت اطلاعات دقیق از سوی سازمان اطلاعات در کرکوک، نیروهای تیپ ۶۱ وابسته به لشکر ویژه موفق به بازداشت یک داعشی خطرناک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق بیان کرد: این تروریست مسئول جمع آوری اطلاعات از نیروهای امنیتی عراق بود.

همچنین در این بیانه تاکید شده است: این تروریست خطرناک در راستای ایجاد فتنه میان طوائف و قومیت ها در استان کرکوک حرکت می کرد.

طبق گزارش اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق، این تروریست به مراجع ذی ربط برای اتخاذ اقدامات حقوقی و قانونی علیه وی تحویل داده شده است.

کد خبر 5059019

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش عراق گروه های تروریستی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل فرانسه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا فلسطین سودان ایران روسیه لبنان عربستان سعودی اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا