Web Analytics Made Easy - Statcounter

5 عضو یک خانواده کُرد ایرانی در دریای میان فرانسه و بریتانیا غرق شدندو جان باختند.

به گزارش عصرایران، این خانواده شامل یک مرد و همسرش به همراه 3 فرزند کم سن شان است. جنازه همه این افراد به جز فرزند سوم و کوچکتر پیدا شده است.

این 5 نفر رسول ایران‌نژاد (۳۵ ساله)، همسرش، شیوا محمدپناهی (۳۵ ساله) و فرزندان: آنیتا (۹ ساله)، آرمین (۶ ساله ) و آرتین (15 ماهه) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها تلاش می کردند به همراه پناهجویان دیگری از طریق دریا، از فرانسه به بریتانیا برسند و در این کشور درخواست پناهندگی بدهند اما قایق آنها دچار حادثه شد.
خانواده غرق شده اهل روستای گلینه از توابع سردشت آذربایجان غربی هستند.

این حادثه در روزنامه های انگلیسی نیز به طور گسترده پوشش داده شد. 4 روزنامه چاپ لندن، عکس این افراد را در صفحه اول خود منتشر کردند.

بخش زیادی از پناهجویان در اروپا ایرانی هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003A2C

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انگلیس کانال مانش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟