Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در خصوص همایش ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله که قرار بود ۱۱ آبان ماه جاری برگزار شود؛ اطلاعیه ای مبنی بر لغو کنونی همایش و به تعویق افتادن آن تا ماه های آینده صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص همایش ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله اطلاعیه ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این اطلاعیه که در پی ایجاد شرایط فوق قرمز کرونایی در استان صادر شده از به تعویق افتادن همایش مذکور خبر می دهد.

 

 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به مصوبات سوم آبان ماه ستاد استاني مديريت و مقابله با بيماري كرونا مبني بر ممنوع بودن برگزاري برنامه هاي اداري براي گراميداشت هفته‌هاي متفاوت و مناسبتي و تأكيد بر عدم حضور مسئولين و مديران استان در برنامه ها (به منظور جلوگيري از عادي‌سازي و عادي پنداري اين بيماري در سطح جامعه) این همایش لغو می شود.

 

 

همچنین عدم وجود زير ساخت لازم براي برگزاري طرح به صورت مجازي در اين فرصت محدود از دیگر دلایل لغو برگزاری همایش در این اطلاعیه قید شده است.

 

 

این اطلاعیه می افزاید: همايش ملي پيامبر اعظم (صلی الله علیه وآله) كه قرار بود درتاريخ 11/ 8 / 99 با حضور مسئولين كشوري، استاني و نمايندگان اديان استان برگزار شود؛ لغو و برنامه ريزي برگزاري طرح در ماه هاي آينده به صورت مجازي در دستور كار قرار دارد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: همایش ملی پیامبر اعظم مقابله با کرونا کانون های مساجد کرمان تعویق صلی الله علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب