Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد ابوترابی‌فرد پس از بازدید از پروژه‌های مختلف شهرداری گرگان شامگاه چهارشنبه در دیدار با دکتر دادبود شهردار گرگان و کارکنان شهرداری گرگان اظهار کرد: افتخار خدمت به مردم یکی از بالاترین افتخارات و فرصت‌ها و نعمت پروردگار به انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری گرگان در سال‌های اخیر، ادامه داد: نگاه من به این است می‌توان برای آینده افقی را در نظر بگیریم که خدمات به مردم با کیفیت بیشتر و هزینه تمام شده کمتر اجرایی شود تا رضایتمندی مردم هم افزایش یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌های کشور با مشکلات جدی هزینه و بودجه روبرو هستند، شهرداری گرگان پروژه‌های خوبی را به اجرا گذاشته اما باید به این موضوع توجه کنیم که پروژه‌های اجرایی ریل‌گذاری پیشرفت آینده شهر هم باشد.

ابوترابی فرد گفت: اجرای پروژه شهربازی مدرن گرگان در این شرایط کار بزرگی است که به رونق اقتصادی شهر و‌ تبدیل کردن شهر به شهر مقصد کمک بزرگی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه بازار موزه هفت شهر آنهم در یک نقطه محروم شهر کار بزرگی است و‌ نکته قابل تقدیر این است که شهرداری این پروژه‌ها را با بودجه شهرداری اجرایی نکرده بلکه با بکارگیری بخش خصوصی اجرایی کرده که کار ارزشمندی است و به طور قطع شهر را زنده خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: اجرای پارک‌های محله‌ای نقش بزرگی را در افزایش نشاط‌اجتماعی و رضایتمندی مردمی خواهد داشت.

ابوترابی فرد متذکر شد: امیدوارم این پیوند بین کارکنان و مدیران شهرداری گرگان همچنان ادامه داشته باشد که قطعا تاثیر مثبت بزرگی در شهر و برای مردم خواهد داشت.

 

اولویت‌بندی اقدامات شهرداری گرگان در 94 محله با نظرسنجی مردمی و طرح مطالعاتی

شهردار گرگان نیز این دیدار اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری گرگان این است که اولویت بندی اقدامات شهرداری در ۹۴ محله شهر با نظر مردم در قالب طرح مطالعاتی مشخص شده که به زودی توسط شهرداری اجرایی می شود.

دادبود ادامه داد: اولویت اقدامات ما در گرگان محلات محروم و کمتر برخوردار است.

شهردار گرگان تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌بندی‌های شهرداری گرگان احیاء بافت تاریخی گرگان به عنوان نخستین بافت تاریخی ثبت شده کشور است که در گذشته کمتر به آنها پرداخته شده است.

دادبود بیان کرد: در بافت تاریخی گرگان تکایا و مساجد مختلفی وجود دارد و شهرداری گرگان با اقدام تخصصی، بافت معابر را بهسازی کرده و با اقدامات لازم تحولی را در این بخش رقم زده‌ایم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های گردشگری را در نقاط مختلف شهر اجرا کردیم و تلاش کردیم گرگان را از شهر عبوری به شهر مقصد تبدیل کنیم و امیدواریم با پروژه‌هایی که شهرداری گرگان در‌ حوزه زیبا‌سازی، بافت تاریخی، تفریحی، رفاهی و سرمایه‌گذاری اجرایی می‌کند، به این هدف دست پیدا کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه به پروژه بزرگ شهربازی مدرن شهرداری گرگان، امید بالایی در دل مردم شهر ایجاد شده و مردم از به نتیجه رسیدن پروژه مطمئن هستند.

دادبود گفت: با این اتفاق، ورود قرارگاه به استان گلستان کلید خورد و در‌ کنار عقد قرارداد شهربازی شهرداری گرگان چندین تفاهم‌نامه همکاری استانی دیگر در این جلسه به امضاء رسید.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان شهرداری تهران بخش خصوصی امام جمعه موقت تهران شهرداری گرگان پروژه شهربازی مدرن بازار موزه عبدالرضا دادبود شهرداری گرگان شهردار گرگان بافت تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد