Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، قرار است مراسم افتتاحیه سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی با حضور آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۱۶۷ شخصیت برجسته جهان اسلام از ۴۷ کشور و  همچنین ۱۲۰ سخنران داخلی به صورت وبینار پیرامون موضوع های کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش ‌بینی می‌شود ۳۵۰ سخنران از مناطق مختلف جهان شامل آفریقا، غرب آسیا، شرق آسیا، آمریکای جنوبی، شبه قاره هند و... در کنفرانس سخنرانی داشته باشند که به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، مالایی، ترکی و دیگر زبان ها در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. 

چند سمینار غیرحضوری در این کنفرانس نیز برگزار خواهد شد که یکی از سمینارها با موضوع همکاری های اسلامی در مواجهه با مصایب و بلایاست که در محورهای «مبانی و چالش های دینی و معنوی در مواجهه با بلایا و مصایب»، «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با مصایب و بلایا»، «نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان»، «نقش رسانه ها در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ تعاون»، «تهدیدها و فرصت های فضای مجازی در عصر کرونا برای جهان اسلامی»، «جهان پساکرونا و سناریوهای جدید سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام» و «چالش های فرهنگی اقتصادی و سیاسی غرب در مواجهه با کرونا» است. 
میزگرد «خیانت غرب به آرمان های فلسطین و نقش محور مقاومت در خنثی سازی تاثیرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» و میزگرد «نقش سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام» از دیگر برنامه های کنفرانس امسال است. 
همچنین از کتاب های فلسطین فی وجدان علماء الاسلام شامل ۲۰۰ فتوا از علمای اهل سنت و شیعه در رابطه با تحریم عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و جلد دوم کتاب فقه مقارن آیت الله جناتی نیز رونمایی خواهد شد.
راه اندازی رادیو وحدت که از اول ربیع الاول برنامه های خود را آغاز کرده یکی از مهمترین برنامه های این کنفرانس است و پایگاه اطلاع رسانی ویکی وحدت با موضوع شخصیت های حقیقی و حقوقی مهم جهان اسلام و محتواهای مربوط به وحدت جهان اسلام و کشورهای اسلامی در این کنفرانس راه اندازی خواهد شد. 

مراسم اختتامیه این کنفرانس با حضور برخی از چهره های برجسته کشور در عصر دوشنبه ۱۲ آبان مصادف با ۱۶ ربیع الاول و شب میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

امسال کنفرانس وحدت اسلامی با توجه به شرایط کرونایی به صورت وبیناری با موضوع همکاری های جهان اسلام در مصائب و بلایا با رویکرد کرونا در هشت تا ۱۰ منطقه جغرافیایی خواهد بود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا محمد باقر قالیباف آیت الله العظمی مکارم شیرازی حمید شهریاری کنفرانس وحدت اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا محمد باقر قالیباف آیت الله العظمی مکارم شیرازی حمید شهریاری کنفرانس وحدت اسلامی ویروس کرونا محمد باقر قالیباف آیت الله العظمی مکارم شیرازی حمید شهریاری کنفرانس وحدت اسلامی اخبار کنکور وحدت اسلامی جهان اسلام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند

فهرست آثار شصت و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی با حضور ۲ انیمیشن کوتاه ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، انیمیشن‌های «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی و «آبزی» به کارگردانی شیوا صادق اسدی به نمایندگی از ایران در بخش آثار کوتاه شصت و چهارمین جشنواره انیمیشن انسی در کشور فرانسه انتخاب شدند.

در بخش مسابقه انیمیشن‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۴ نیز آثاری چون «در جنگل عجایب»، «جریان»، «روح کت آنزو»، «رنگ‌های درون»، «با ارزش‌ترین محموله»، «خاطرات یک خرچنگ»، «وحشی‌ها»، «قایقی در باغ»، «خیالی»، «طوفان» و «منظره» پذیرفته شده‌اند.

سال گذشته انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. 

جشنواره انیمیشن انسی سال ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۶ خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است