Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضلی از برگزاری جشن بزرگ وحدت و برادری در مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت به منظور نمایش اتحاد امت اسلامی خبر داد.

«علیرضا فضلی» با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام میان مسلمانان به خبرنگار شبستان گفت: وحدت و برادری میان امت اسلامی موجب هراس دشمنان شده و با احختلاف افکنی درصدد تفرقه بین مسلمانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون انصارالحسین مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت با تاکید بر لزوم نمایش اتحاد مسلمانان افزود: در این راستا جشن بزرگ وحدت و برادری به‌مناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور تعدادی از برادران اهل تسنن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم امشب (۸ آذر) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود تصریح کرد: حجت‌الاسلام «حجت» در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخته و با مولودی‌خوانی كربلائى «شهریار فیروزان» همراه است.

 

فضلی با تصریح اینکه این کانون دارای ۵۵ عضو فعال است اظهارداشت: جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با سخنرانی حجت الاسلام «كريميان» و مداحی كربلائى «مسعود توانا» نیز دوشنبه(۵ آبان) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های انصار الحسین هفته وحدت کانون های مساجد گیلان وحدت و برادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین