Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:50:01 GMT

مرگ مرد ۴۶ ساله بر اثر سقوط از کوه در دره شهر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۴۰۰

مرگ مرد ۴۶ ساله بر اثر سقوط از کوه در دره شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جمالوندی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه کبیرکوه در اطراف بخش ماژین، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مرد ۴۶ ساله برای تفریح به کوه کبیر کوه عزیمت و به علت نامعلومی از ارتفاع سقوط و با توجه به شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جسد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد، بیان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

جمالوندی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در همه حال توصیه‌های ایمنی را رعایت کنید تا شاهد وقوع حوادث ناگوار و غیرمنتظره نباشیم.

کد خبر 5059081

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط از بلندی ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان