Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» فدا حسین مالکی با اشاره به اظهارات نماینده اینکه «لغو روادید دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل باید صورت بپذیرد» گفت: اظهارات نماینده جمهوری‌خواه ایالات متحده خلاف عرف روابط دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: البته آمریکایی‌ها نیز نمی‌توانند دست به چنین اقدامی بزنند؛ چرا که اعتراضات شدید مجامع بین‌المللی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر نیز آمریکایی‌ها چنین اقدامی برای وزیر امور خارجه کشورمان انجام داده بودند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در گذشته چنین اقدامی را نسبت به وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران داشتند و محدودیتی را برای او در نیویورک ایجاد کردند، اما بسیاری از نهادهای بین‌المللی بخاطر این اقدام اعتراضاتی را داشتند که پس از آن محدودیت‌ها برای مسئول دستگاه دیپلماسی کشورمان برداشته شد.

 وی در ادامه افزود: اظهارات نماینده آمریکا فاقد ارزش دیپلماتیک بوده و نمی‌توانند به هیچ عنوان چنین کاری را انجام دهند و اگر هم اینطور باشد؛ قطعا جمهوری اسلامی ایران نیز راهکارهایی را در تقابل با این اقدام خواهد داشت.

به گزارش نماینده اخیرا یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگویی خبری خواستار لغو روادید دیپلمات‌های ایرانی حاضر در سازمان ملل متحد شد

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا فداحسین مالکی مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: شعار سال جاری، مشارکت مردم در جهش تولید است، از همین رو باید بیشترین توجه را به شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان معطوف کنیم، چراکه نخبگان ما ایده‌های بسیار خوبی دارند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره تأثیر توجه به اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم در جهش تولید اظهار کرد: در سال‌های اخیر توجه مقام معظم رهبری در سیاست‌گذاری‌های انجام شده، اقتصاد مردمی بوده است.

وی افزود: توجه به این موضوع که پایه و اساس اقتصاد کشور مبتنی بر دانش و فناوری داخلی قرار بگیرد، همواره مورد توجه سیاست‌گذاران بوده است، شرکت‌های دانش بنیان نیز در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته‌اند و مجلس شورای اسلامی، قانون جهش تولید دانش بنیان را تصویب کرد که ظرفیت‌های بسیار خوبی در این قانون برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم اقتصاد کشور مبتنی بر دانش و دانش فنی داخلی باشد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را باید در دستور کار خود قرار دهیم، در برنامه هفتم توجه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان شده است.

جوکار گفت: شعار سال جاری، مشارکت مردم در جهش تولید است، از همین رو باید بیشترین توجه را به شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان معطوف کنیم، چراکه نخبگان ما ایده‌های بسیار خوبی دارند.

وی بیان کرد: ایده‌های نخبگان را می‌توان تجاری‌سازی کرد و مشکلاتی که در بازه زمانی اخیر در حوزه فناوری در کشور داشته‌ایم را می‌توانیم با استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش پایه حل کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رشد و توسعه، کار را باید به دست جوانان فعال در شرکت‌های دانش بنیان بسپاریم تا کشور به سمت تولید پیش برود، ظرفیت‌های قانونی زیاد و تسهیلات تکلیفی بسیاری در قانون بودجه برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته و در قانون قید شده است که برای اعطای تسهیلات باید برای شرکت‌های دانش بنیان اولویت قائل شویم.

جوکار افزود: از سوی دیگر، از لحاظ ساختاری باید ساختاری را داشته باشیم که شرکت‌های دانش بنیان احساس اطمینان از آینده خود داشته باشند، در حال حاضر در پارک‌های علم و فناوری و شهرک‌های علم و فناوری، نوآوری‌های بسیاری در حال وقوع است.

وی ادامه داد: باید ساختارهای مستقلی به این شهرک‌ها داده شود و با اعطای تسهیلات و حمایت‌های ویژه زمینه‌ای را برای آنها فراهم کنیم که با کمترین وابستگی شروع به کار و فعالیت کنند.

کد خبر 751672

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد