Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه این شهرستان به مناسبت سالروز گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج ) خبر داد.

 حجت الاسلام روح الله رستمی  در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین جشنواره تولیدات رسانه شهرستان اسدآباد با عنوان "نهم ربیع‌الاول" به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج ) همراه با اهدای جوایز ارزنده به برندگان توسط کارگروه رسانه وتولید محتوی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی داستان‌های کوتاه(حداکثر ۱۰ صفحه )، عکاسی، پوستر، عکس نوشته، نماهنگ و کلیپ (۱۰۰۰ثانیه ای) و نقاشی کودکان را از محورهای این جشنواره دانست و یاد آور شد: زندگانی امام عصر (عج)، غیبت صغری و کبری، وظایف منتظران در زمان غیبت، آیات و احادیث مهدوی و اعتقاد به موعود و  منجی از موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است.

رستمی  با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به  آیدی پیام رسان تلگرام bebarbaran@  ارسال کنند، تصریح کرد: اسامی نفرات برتر جشنواره ۱۳ آبان ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اسدآباد از سرانه پایینی در خانه های عالم روستایی سطح استان برخوردار است، گفت:شهرستان اسدآباد دارای ۱۰ خانه عالم بوده که با توجه به ظرفیت روستاهای شهرستان در حال حاضر اسدآباد نیازمند ۲۰ خانه عالم دیگر است و توسعه خانه های عالم در روستاها باید سرعت بگیرد چراکه خانه های عالم زمینه ساز ترویج احکام دینی می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد افزود: در حال حاضر برای چهار روستای شهرستان از جمله خاکریز، طویلان و حسام‌آباد پیشنهاد ساخت خانه عالم را به استان ارائه داده‌ایم که منتظر پاسخ این مکاتبه هستیم.

 رستمی تعداد روحانی مستقر در خانه‌های عالم شهرستان را شش نفر و روحانیون طرح هجرت را چهار نفر برشمرد و تصریح کرد: نبود سطوح عالیه در حوزه علمیه شهرستان و نبود خانه سازمانی برای روحانیون مقیم از جمله مشکلات موجود تبلیغات اسلامی در این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه عالم رسانه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استانی شهرستانها تبلیغات اسلامی خانه های عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی