Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@12:00:03 GMT

آمار مرگ و میر کرونا در ترکیه ۵ رقمی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۰۷۲

به گزارش بخش عربی خبرگزاری آناتولی (AA)، وزارت بهداشت ترکیه شامگاه امروز (چهارشنبه) جدیدترین آمار خود در رابطه با شیوع نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19) را منتشر کرد که بر اساس آن، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ هزار و ۳۱۲ آزمایش دیگر از افراد مشکوک به ابتلا انجام شده تا شمار کلی آزمایش های صورت گرفته به ۱۳ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۷۶۴ مورد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمار جدید وزارت بهداشت ترکیه همچنین حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۳۰۵ مورد دیگر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده و در نتیجه آن نیز شمار مبتلایان به ۳۶۸ هزار و ۵۱۳ نفر افزایش پیدا کرده است.
بنا بر داده های این وزارتخانه، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ تن دیگر از مبتلایان به نسل جدید ویروس کرونا در ترکیه نیز جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان ویروس در این کشور با عبور از مرز ۱۰ هزار، پنج رقمی شود و به ۱۰ هزار و ۲۷ نفر برسد.
وزارت بهداشت ترکیه در آمار خود همچنین از بهبودی هزار و ۶۶۲ تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش شمار بهبود یافتگان به ۳۱۹ هزار و ۱۸۱ خبر داد.
در همین حال، شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه نیز از خبرگزاری رویترز نقل کرد که «فخرالدین کوجا»، وزیر بهداشت ترکیه در یک کنفرانس خبری پس از جلسه شورای دولتی علوم، هشدار داده که اگر نتوانند وضعیت در استانبول به عنوان پرجمعیت ترین شهر این کشور را کنترل نکنند، پاندمی کرونا از کنترل خارج خواهد شد.
در حالی که استانبول ظرف یک هفته شاهد افزایش ۶۲ درصدی آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا بوده، کوجا تاکید کرد که دلیل اصلی این مسئله، حمل و نقل عمومی است جایی که میلیون ها کارمند در ساعت شلوغی از وسایل نقلیه گروهی استفاده می کنند و همین مسئله نیز محیط ایده آلی برای شیوع ویروس فراهم می سازد.
لازم به ذکر است که بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او متر» و آمار رسمی وزارت بهداشت ترکیه، این کشور چه در شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا و چه در آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس کشنده، در رتبه بیست و یکم جهان قرار دارد.
منبع: شفقنا برچسب ها: ترکیه ، کرونا در ترکیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترکیه کرونا در ترکیه وزارت بهداشت ترکیه ویروس کرونا ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته،رژیم اشغالگر چهار کشتار علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

البته هنوز هزاران نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای نزدیک به 10هزار شهروند فلسطینی همچنان زیر آوار است و با فرا رسیدن فصل گرم سال باعث شیوع بیماریهای واگیردار می شوند.

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت