Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: تاکنون بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تهران پرداخت شده است.

 حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای بانک های شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل و افراد آسیب دیده از کرونا بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان اعطاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تا مبلغ ۱۰۶۰۰میلیارد تومان امکان پرداخت تسهیلات کرونا یی وجود دارد، افزود: در طی شش ماه گذشته از محل اعتبارات اشتغالزایی مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان تهران پرداخت شده است.
معاون استاندار تهران برخی قوانین و اعمال سلیقه ها را مانع از اعطای تسهیلات به متقاضیان برشمرد و بیان کرد: در بانک ها اگر مدیران بخواهند تسهیلاتی را اعطاء کنند می توانند راه حلی برای آن بیابند، روزی که بانک وام ندهد روز ختم حیاتش است و بانک بدون مشتری موفق نمی شود.
عسگری تأکید کرد: همراهی بانک ها در سال جاری نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست و با همکاری و همراهی با استانداری و کارشناسان اقتصادی مسیر اعطای تسهیلات هموار و شرایط بهتر شده است.
وی با تأکید بر اینکه ملاک اجرای عین قانون است، گفت: ما از دستگاه های اجرایی و بانک ها نمی خواهیم که فراتر از قانون عمل کنند و فقط می خواهیم عین قانون عمل کنند، هیچ بانکی حق ندارد درصدی از تسهیلات اعطایی به متقاضیان را بلوکه کند، باید در ارزیابی وثایق بازنگری شود.

برچسب ها: تسهیلات ، کرونا ، تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KaB

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تسهیلات کرونا تهران میلیارد تومان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است