Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ناشنوا از واریز پاداش ۹۷ قهرمانی آسیا و جهان مدال آوران ناشنوا در هفته آینده خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پاداش مدال آوران ناشنوا قهرمانی آسیا و جهان ۹۷ در رشته های بسکتبال، فوتبال و فوتسال از سوی وزارت ورزش و جوانان هفته آینده به حساب ورزشکاران واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره میزان مبلغ پاداش مدال آوران ناشنوا گفت: تلاش ما بر این بود که میزان پاداش مدال آوران ناشنوا حداقل تا ۵۰ درصد مبلغ پاداش افراد سالم در نظر گرفته شود که متاسفانه به دلیل شرایط بد اقتصادی مورد موافقت قرار نگرفت و حتی میزان پاداش ها نسبت به دوره های قبل کاهش پیدا کرده است. 

تیشه گران همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های بسکتبال و فوتبال خاطرنشان کرد: این مسابقات قرار بود دی ماه به میزبانی مالزی برگزار شود که به دلیل شروع موج جدید کرونا به سال آینده موکول شد. المپیک ناشنوایان آذر سال آینده در برزیل برگزار می شود که ما سعی داریم در این دوره نسبت به دوره قبل در رشته های بیشتری شرکت کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم های ملی ناشنوایان گفت: چون تا پایان ۲۰۲۰ تمام رویدادهای بین المللی لغو شده و اعزامی وجود ندارد، ضرورتی برای برگزاری اردوها نیست. ما تصمیم داشتیم برای دو رشته بسکتبال و فوتبال اردو برگزار کنیم که با به تعویق افتادن زمان برگزاری مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه المپیک ناشنوایان دیگر نیازی به برگزاری اردو نیست.

وی در پایان در خصوص احتمال ایجاد تغییرات در برخی از انجمن های ناشنوایان افزود: با توجه به این که در حال حاضر به خاطر بیماری کرونا، اردوها تعطیل است و مسابقه ای وجود ندارد، ما انتظار زیادی از انجمن ها نداریم، اما توقع داریم که ارتباط خود را با فدراسیون قطع نکنند و در جلسات حضور فعالی داشته باشند، نه این که در چنین شرایطی به بهانه کرونا هیچ فعالیتی نداشته باشند. به هر صورت ما اگر ببینیم انجمنی برنامه های خود را متوقف کرده و ارتباط زیادی با فدراسیون ندارد تصمیم دیگری در مورد آن انجمن خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون ناشنوایان پاداش مدال آوران ناشنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد