Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز پنجشنبه در حاشیه ارسال این آمبولانس‌ها گفت: با توجه به استقلال شهرستان دزفول و لزوم تمرکز خدمات دهی بهداشتی و درمانی به شهرستان، امروز در نخستین گام ۲ دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مجموعه ناوگان امداد و نجات بهداشتی دزفول اضافه شد.

علی فرهمندپور افزود: یکی از این آمبولانس‌ها در بخش سردشت و یکی در بخش شهیون مستقر می‌شود تا از این پس عملیات امداد و نجات همشهریان در حوزه شهرستان با کیفیت بهتر و سرعت بالاتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: عملیات امداد هوایی بدلیل برخی مشکلات متوقف شده بود که با پیگیری‌هایی انجام شده این مشکلات برطرف و از امروز عملیات امداد هوایی با تمرکز شهرستان دزفول در مناطق سخت گذر به ویژه احمدفداله برقرار خواهد شد.

علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: با مساعدت فرماندار ویژه دزفول، نیروی انتظامی و پلیس راهور این ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دیزلی ۳۱۵ شرقی بلند مجهز به ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.
سید محمد محمودی نژاد رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز اظهارداشت:  اعتبار هزینه شده برای هر یک از این آمبولانس‌ها ۳۰ میلیارد ریال است.
شهر سردشت و شهیون در فاصله ۴۵ کیلومتری دزفول قرار دارند.

۲۷ مهرماه گزارشی با عنوان تشنجی که اورژانس دزفول را به چالش کشید در خبرگزاری ایرنا منتشر شد که یک کودک تشنجی به علت نبود آمبولانس در بخش سردشت دزفول با وانت نیسان به بیمارستان منتقل شده بود. 

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور دزفول خوزستان بهداشت و سلامت سازمان اورژانس کشور دزفول خوزستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب