Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در تازه ترین قسمت از برنامه «سرچشمه» ضمن بررسی و تحلیل ماهیت این سازمان، چگونگی «تغییر ایدئولوژی در سازمان مجاهدین خلق» تحلیل و بررسی خواهد شد.  

برنامه پیش روی «سرچشمه»، میزبان احمدرضا کریمی از اعضای جدا شده سازمان مجاهدین خلق و زندانیان پیش از انقلاب است که ضمن بررسی سازمان مجاهدین خلق در ابعاد مختلف، خاطراتی در مواجهه با این سازمان بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین التقاط فکری در سازمان مجاهدین خلق، نحوه تغییر ایدئولوژی این سازمان در دهه ۵۰، تغییر و تحولات منافقین در طول تاریخ از دیگر موضوعاتی است که این برنامه به صورت ویژه به آن خواهد پرداخت.  

«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما با مشارکت گروه سیاسی شبکه پنج است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده ی تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.  

«سرچشمه» پنج شنبه شب ها  ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 5059240 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما رسانه ملی مرکز بسیج رسانه ملی فیلم کوتاه فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان شبکه پنج سیما سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی ویروس کرونا فیلم مستند آلبوم موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن شبکه سه سیما سازمان مجاهدین خلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تخلف عرضه خارج ازشبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله مبنی بر تعطیلی بودن واحد صنفی نانوایی یارانه‌ای، موضوع طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تراکنش کارتخوان نانینو  این واحد صنفی به صورت غیرمجاز، تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد 66 کیسه آرد و ارزش بیش از  400 میلیون ریال برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت داشتن هر گونه شکایت یا گزارش مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش مردمی، بازرسان پس از بررسی موضوع گزارش، نتیجه را به فرد گزارش دهنده منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • «فوربز» بررسی کرد؛ اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در حمل و نقل ریلی​
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی