Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه عبداللهی روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته حدود ۹۳ درصد از نوآموزان استان تحت پوشش قرار گرفتند که این آمار در سال جاری تحت تاثیر شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا و نگرانی خانواده‌ها قرار گرفته و با کاهش مواجه شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به اهمیت آموزش و پرورش دوره پیش‌دبستانی به عنوان دوره رسمی همانند سایر دوره ‌های تحصیلی با اجرای طرح آموزش مجازی رایگان نوآموزان، خلاء‌های آموزشی و تربیتی آنان در این دوره مهم و سرنوشت‌ساز تا حدودی جبران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان، هدف از اجرای آموزش مجازی پیش‌دبستان را جذب و حضور حداکثری نوآموزان در برنامه‌های آموزشی و تربیتی و ایجاد وحدت رویه در راستای توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان اعلام کرد و افزود: این طرح ماهیتی غیرحضوری دارد و برنامه‌های آموزشی‌این نوآموزان در بستر شاد و آموزش‌های تلویزیونی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح فرصت‌های یادگیری برای نوآموزان فراهم شده و تلاش می‌شود آنها در معرض دریافت برنامه‌های آموزشی و تربیتی قرار  داده شوند و بتوانند آمادگی لازم را برای حضور در مدرسه برای سال آینده کسب کنند.

عبداللهی تاکید کرد: این طرح فرصتی برای نوآموزانی است که تاکنون در هیچ مدرسه غیردولتی یا مرکز پیش‌دبستانی ثبت نام نشده‌اند، ضمن اینکه برای این نوآموزان نیز فرایند سنجش تحصیلی انجام و در پایان گواهی‌نامه معتبر دوره پیش دبستانی صادر می‌شود.
وی گفت: برای اجرای این طرح اولیای نوآموزان پنج سال تمام (متولدین دوم مهر۹۳ تا اول مهر ۹۴) که تاکنون موفق به ثبت نام فرزندانشان نشده‌اند با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه خود و فرزندشان جهت ثبت نام به نزدیک‌ترین مدرسه ابتدایی محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها پیش دبستانی مدارس کردستان فضای مجازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی مدارس کردستان فضای مجازی دانش آموزان پیش دبستانی مدارس کردستان فضای مجازی دانش آموزان اخبار کنکور پیش دبستانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس