Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان اظهار داشت:باید نوع بینش،نگرش و رفتار خود را تغییر دهیم تا در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی و زیست متناسب با کرونا و تداوم کار،فعالیت و زندگی خود را استمرار ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در شهرکامو اظهار داشت:تمهیدات زندگی با کرونا لازم و ضروری است و از مردم و مسئولان انتظار است بیماری کرونا و تمهیدات زندگی کردن با آن را جدی بگیرند زیرا راهی جز تمهیدات زندگی با کرونا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:کارتل ها و شرکت های بزرگ جهان در حال حاضر روی تولید واکسن سرمایه گذاری و فعالیت می کنند اما با توجه به اطلاعاتی که هست فکر نکنم واکسن کرونا به زودی کشف و تولید شود.

رضایی با اشاره به استفاده حداکثری مدیران از اختیارات خو در جهت رفع مشکلات مردم افزود: باید نوع بینش و نگرش و رفتار خود را تغییر دهیم تا در سایه رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و زیست متناسب با کرونا تداوم کار،فعالیت و زندگی خود را استمرار بخشیم.

استاندار اصفهان تصریع کرد:بحث دورکاری کارکنان استان از نظر من بلامانع است به شرطی مدیر دستگاه قبول کند در کار مردم و پاسخگویی ارباب رجوع وقفه ای ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

همتی افزود: حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع ازمالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

وی نوشت: در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند. 

همتی به مسئولان توصیه کرد: بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌