Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@04:36:06 GMT

اقامه نماز جمعه در ۲۲ پایگاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۳۳۴

اقامه نماز جمعه در ۲۲ پایگاه خراسان رضوی

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه در ۲۲ پایگاه خراسان رضوی اقامه می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه این هفته در چناران، فریمان، کلات، سرخس، تایباد، خواف، گلبهار، باخرز، سلطان‌آباد، داورزن، جوین و جغتای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین بجستان، حکم‌آباد، دولت‌آباد، رشتخوار، فیروزه، هلالی، جنگل، فتح آباد، گلمکان و یونسی از دیگر پایگاه‌هایی هستند که نماز جمعه، فردا در آن‌ها اقامه خواهد شد.
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: فردا در مشهد، رضویه، مُلک آباد، نیشابور، عشق آباد، بار، قوچان، سبزوار، روداب، ششتمد، تربت جام، نصرآباد، تربت حیدریه، بایگ، کدکن، گناباد، کاخک، درگز، بردسکن، کاشمر، خلیل‌آباد، مه ولات، طرقبه، شاندیز، صالح‌آباد، درود، خروین، اسحاق آباد، قدمگاه، کوهسرخ و زاوه نماز جمعه برگزار  نمی شود.
ایزدی بیان کرد: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در پایگاه‌های مجاز با کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی گفت: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

محمد حسین جعفری افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی گفت: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، افزود: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی