Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم زاده استفاده از حمل و نقل عمومی را در کاهش ترافیک مهم عنوان کرد و افزود: ۲۰ دستگاه از اتوبوس ها تعویض ساختار و نوسازی و همچنین ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان شهری اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، مهران عالم زاده، پنجشنبه(۸ آبان) در آیین افتتاح مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری و سامانه مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی با تبریک هفته وحدت گفت: امنیت بزرگترین نعمتی است که اگر در جامعه نباشد دیگر موارد را تحت تأثیر قرار می دهد و نیروی انتظامی در این راستا و در جبهه اول امنیت داخل مرز در حال خدمت رسانی و ایجاد امنیت پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهردار کرمان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خصوص راه اندازی این مرکز تصریح کرد: عواملی که در بحث کاهش ترافیک نقش دارد؛ حوزه آموزش و فرهنگ سازی است و شهرداری آمادگی لازم در این خصوص دارد و اقداماتی در این راستا در دستور کار است.

 

 

وی استفاده از حمل و نقل عمومی را در کاهش ترافیک مهم عنوان کرد و افزود: ۲۰ دستگاه دیگر از اتوبوس های واحد تعویض ساختار و نوسازی و همچنین ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان شهری اضافه خواهد شد.

 

 

عالم زاده توجه به نظام حمل و نقل عمومی به صورت یکپارچه را مهم خواند و گفت: هشت مسیر در اولویت طرح جامع برای دوچرخه سواری دیده شده  ضمن اینکه  تقاطع غیر هم سطح هم به حمل و نقل درون شهری کمک خواهد کرد.

 

 
شهردار کرمان با تأکید بر اینکه استفاده از سامانه هوشمند و هوشمند سازی ترافیک شهری از عوامل بازدارنده و هم به عنوان اعمال قانون است؛ بیان کرد: سامانه کمک کننده و ابزار راحتی برای پلیس است که با حمایت استاندار در مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک انجام شد که در کنترل امنیت شهری تأثیر بسزایی دارد و نتیجه آن بازدارنده است.

 

 

سردار چناریان، عضو شورای اسلامی شهر کرمان‌ هم بیان کرد: امروز اهمیت موضوع فوق در مسئولین این ضرورت را ایجاد کرده که همگی با همکاری هم و از طرفی در شهرداری و شورا با نگاه خوبی که به مسائل اجتماعی و توجه به امنیت اجتماعی وجود دارد؛ از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

 

وی افزود: شورای شهر این آمادگی را دارد و شهرداری از لحاظ اجرایی با انگیزه بالاتر تلاش دارد که اقدامات خوبی در جهت کاهش مسائل و آسیب ها انجام دهد.

 

 

چناریان گفت: معضلات ترافیکی و روان شدن ترافیکی را مد نطر قرار دادیم و چند کار مطالعاتی خوب در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل نوین هم شده تا بتوان برای حمل و نقل ناوگان عمومی از سیستم های نوین بهره ببریم که هدف این اقدامات و تلاش ها برای کاهش تلفات در سطح شهر است.

 

 

وی خروجی مرکز کنترل ترافیک را ارائه خدمات با مستندات لازم و مدارک و اقدامات اثر بخش دانست که راه اندازی آن اقدامی بسیار ارزشمند است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهردار کرمان اتوبوس درون شهری ناوگان عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان