Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تهران فردا جمعه نهم آبان ماه سال جاری پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ بازه زمانی ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۱۱ آبان آغاز می شود و‬ تا پنجشنبه ۱۵ این ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته‌شدگانی که پیامک دریافت کرده‌اند جهت ثبت‌نام به سایت reg.ut.ac.ir مراجعه و آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که پیامک دریافت نکرده‌اند جهت بارگذاری مدارک به admission.ut.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین مهلت ثبت نام پذیرفته‌شدگان غیرحضوری آزمون سراسری مقطع دکتری تخصصی(Ph.D) و دستیاری دامپزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران نیز که از روز دوشنبه پنج آبان آغاز شده بود فردا جمعه نهم این ماه پایان می‌پذیرد.

بر این اساس پذیرفته‌شدگان فوق در این مهلت باقی مانده برای ثبت نام در رشته پذیرفته شده دکتری به سامانه reg.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام  کنند.

در نهایت پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تهران نیز از روز شنبه دهم تا پنجشنبه ۱۵ آبان می‌توانند به صورت غیرحضوری در رشته‌های پذیرفته شده به سامانه reg.ut.ac.ir مراجعه و با اطلاع از مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه تهران پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه تهران دانشگاه تهران پذیرفته شدگان دانشگاه تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون EPT اعلام شد

نتایج آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، داوطلبان آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

کد خبر 751316

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی