Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:13:28 GMT

فوت یکی از مجروحان تصادف زنجیره‌ای چابهار

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۳۵۷

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: خالد صادقی یکی از تجار منطقه آزاد چابهار و از مجروحان تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار - دشتیاری فوت کرد.

به گزارش ایسنا دکتر محمدمهران امینی‌فرد افزود: در این حادثه زنجیره‌ای که بین مینی بوس هایس، تویوتا و کامیون رخ داد ۹ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع مجروحان این حادثه که در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری هستند تاکنون یک نفر فوت و ۲ نفر دیگر با شرایط وخیم تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مجروحان این حادثه از مسوولان منطقه آزاد چابهار بودند اما ۲ نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل منطقه آزاد در خودروی دیگری بودند که آسیبی ندیده است.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار رخ داد.

امینی فرد ادامه داد: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای سيستان و بلوچستان چابهار استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی بیان داشت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 6099403

دیگر خبرها

  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز