Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدعلی نوری نژاد" در دیدار با خانواده معزز شهید "سیروس میرابراهیمی"؛ شهدا را مایه عزت و افتخار و از سرمایه های گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون ایثار، جانفشانی، از خودگذشتگی دلیرمردانی است، که امنیت و آسایش را برای مردم در دفاع از جان، مال و ناموس ملت شریف ایران به ارمغان آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا برهمگان واجب است، ادامه داد: بایستی در ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل جوان بیش از پیش تلاش و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم به گونه ای که جوانان امروز، سیره و منش شهدای گرانقدر را در راس امورات خود قرار دهند و به سجایای اخلاقی شهدا تاسی کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است که نصیب ما شده، ما نیز باید قدردان خانواده های معزز شهدای والامقام و ادامه دهنده راه شهیدان گرانقدری باشیم که با ایثارگری و گذشت و بدون هیچ چشمداشتی، جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به ایران اسلامی را داشته باشد.

سردار نوری نژاد خاطرنشان کرد: صبوری و استقامت خانواده های گرانقدر شهدا را ارج می نهیم؛ ان شاءالله بتوانیم راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه دهیم و شرمنده این عزیزان نباشیم؛ بر خود وظیفه می دانیم که رسیدگی به امور خانواده شهدا را اولویت قرار دهیم و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن ها دریغ نخواهیم کرد.

لزوم عمل به وصیت نامه شهدا در تبعیت پذیری از رهبری

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران،بر لزوم عمل به وصیت نامه شهدا در تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد.

 صبح امروز پنجشنبه مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین " سید علیرضا ادیانی "؛رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  ناجا در این  مراسم با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) و اعیاد پیش رو، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و شهیدان عرصه نظم و امنیت درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی  در ادامه  از دست اندرکاران برگزاری  این آیین به ویژه  سردار " محمد بابایی " رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا قدردانی کرد وگفت: حضور در جمع نورانی و معنوی خانواده معظم شهیدان را توفیق می دانم و از خداوند منان برای چنین رزقی شکرگزارم.

این مقام مسئول بر لزوم تکریم خانواده شهدا تاکید و بیان کرد: امنیت مطلوب کشور را مرهون عنایت خداوند متعال،  هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون  شهیدان  هستیم.

وی با تاکید بر لزوم عمل به وصیت نامه شهدا در تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: همواره قدردان خانواده شهدا  و بزرگواری هایشان هستیم.  

گفتنی است در این مراسم از برخی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

برچسب‌ها والدین شهدا پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا پلیس آگاهی ناجا والدین شهدا پلیس آگاهی ناجا اخبار کنکور مقام معظم رهبری خانواده شهدا مدظله العالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

دلا زعشق بجوش و زماجرا مگریز

درون ز وسوسه خالی کن از دعا مگریز

چنانچه زخمه زنند تیشه ی سخن بر ما

تو التفات نکن از طعنه و جفا مگریز

زگرد باد حوادث خروش دریا باش

به خود مپیچ و متابان و از قضا مگریز

چو رمل بادیه بر خیز و موج صحراباش

شتاب کن، بدم از خار و از جفا مگریز

به سایه سار تنعم به وقت حاجت دین

روا کجا بنشینی؟ ز مبتلا مگریز

چو اشتری که به پای رکاب مولا بود

طمع به شام نکن از مرز نینوا مگریز

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

صبور باش، بخوان و ز مدعا مگریز

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است