Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:40:14 GMT

توزیع عادلانه امکانات در محله حصه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۴۶۹

توزیع عادلانه امکانات در محله حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات در محله حصه جنوبی گفت: در این محله یک فرهنگسرای استاندارد با صرف اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان احداث شده که تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی امروز_ پنجشنبه هشتم آبان ماه ۹۹_ در بازدید معتمدان شهر از پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار کرد: رویکرد این دوره مدیریت شهری توجه به حاشیه شهر و محلات کمتر برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات در محله حصه جنوبی تصریح کرد: در این محله یک فرهنگسرای استاندارد با صرف اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان احداث شده که تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری بیش از ۶۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته که تاکنون تعدادی از آنها فعال و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت زمانی کوتاه تمام کوچه‌ها و معابر محله حصه آسفالت شده است، خاطر نشان کرد: راه اندازی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه ۱۰ به شمار می‌آید که انجام آن‌ها به توسعه پایدار منطقه کمک می‌کند.

شهبازی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در شهر تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی هویتی جدید به اصفهان داده و باعث شده این کلانشهر به توسعه متوازن دست یابد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان و پل روی کانال و پل دسترسی محلی تصریح کرد: این پروژه در حریم شهر و حد فاصل اتوبان فرودگاه و تقاطع آفتاب و تقاطع بهاران قرار گرفته که سه کیلومتر طول دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: حجم خاکبرداری این پروژه یک هزار و ۷۰۰ مترمکعب، حجم زیرسازی ۲۰۰ هزار مترمکعب، حجم کار بتنی ۹ هزار مترمکعب، حجم اقدامات فلزی و میل گرد یک هزار و ۱۰۰ تن است که هزینه کل اجرایی آن ۸۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 452439

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهرداری اصفهان شهرداری منطقه 10 اصفهان مناطق محروم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه ۱۰ محله حصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟

اگر قصد خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این منطقه بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای خرید یک واحد نوساز ۱۰۰ متری در محله چیتگر تهران به سرمایه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

آپارتمان نوساز دیگری در محله زیبادشت با متراژ ۱۲۰ متر و سه اتاق خواب به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین، یک واحد ۱۰ ساله با زیربنای ۱۰۰ متر در این محله، هشت میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد دیگری در محله دریاچه شهدای خلیج فارس با زیربنای ۱۲۰ متر و ساخت سال ۱۴۰۰ با سه اتاق خواب به قیمت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمانی ۲ ساله در شهرک راه آهن با ۱۱۸ متر زیربنا و دو اتاق خواب، امروز هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

با سرمایه‌ای حدود هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک خانه ۱۱۶ متری با سن ۱۳ سال در محله دهکده المپیک شوید. همچنین، برای خرید یک واحد ۹۰ متری با سن بنای ۱۷ سال در این محله غربی تهران به بودجه هفت میلیارد تومانی احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید واحد نوسازی در محله سرو آزاد با زیربنای ۱۸۵ متر و سه اتاق خواب، ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

دیگر خبرها

  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه