Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ‏تلفن همراه و ثابت و همچنین اینترنت شهرستان ۷۴ هزار نفری دلگان سیستان وبلوچستان که ازساعت ۱۹ روز گذشته تاساعت ۱۱:۲۰ امروز قطع شده بود باعث بروز مشکلات اساسی برای شهروندان دلگانی شد.

حسین بامری یکی از شهروندان دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه قطع پی در پی خطوط تلفن باعث گلایه و ناراحتی مردم شهرستان دلگان شده است زیرا تاکنون بارها قطع خطوط ارتباطی در این شهرستان را شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی  بامری یکی از کسبه دلگان نیز با ابراز گلایه از این وضعیت گفت:  با قطع شدن خطوط تلفن مشکل کسبه دلگان چند برابر می شود زیرا بیشتر خریدهای مردم با کارت بانکی انجام می شود و هنگام قطع خطوط تلفن دیگر امکان خرید برای مردم و امکان فروش برای کسبه مقدور نیست و با وجودی که این مشکل بارها تکرار شده اما تاکنون اقدام مناسبی برای رفع این مشکل نشده است.


حسین رنجبر یکی از رانندگان کامیون‌ها از قطعی مکرر خطوط ارتباطی دلگان ابراز نارضایتی کرد و گفت : قطعی مکرر خطوط باعث قطع ارتباط بین اغلب راننده های کامیون می شود بطوریکه راننده هایی که از مسیر دلگان به ایرانشهر و دلگان به رودبار تردد می کنند در این مسیر به نقطه کور ارتباطات می رسند و این خود باعث بروز مشکلاتی برای راننده های عبوری می شود.

فرماندار شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با عذرخواهی از مردم شریف دلگان گفت: عامل قطع خطوط ارتباطی این شهرستان قطع فیبر نوری در شهرستان های همجوار از جمله ایرانشهر و بمپور بوده است.

مجتبی شجاعی با ابراز گلایه از شرکت مخابرات گفت: چندین بار است که مردم دلگان با مشکل قطعی خطوط ارتباطی مواجه شده اند و بارها این موضوع را از مسوولان شرکت مخابرات پیگیری کرده ایم منتها علیرغم قول هایی که برای رفع این مشکل داده شده است اما همچنان هر ازگاهی ارتباطات قطع و مردم با مشکل روبرو می شوند.

وی افزود: بهتر است مسولان مخابرات نسبت به قول هایی که برای رفع مشکل قطعی مکرر خطوط ارتباطی داده اند جامه عمل بپوشانند تا دیگر شاهد گلایه مندی مردم این منطقه نباشیم.

شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان تلفن همراه شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان تلفن همراه شرکت مخابرات ایران دلگان سیستان و بلوچستان تلفن همراه شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور خطوط ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

سعید زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: فرآیند عملیاتی شدن پروژه فیبر نوری منازل، کسب و کارها از ابتدای امسال به صورت جدی آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

وی گفت: گام اول پروژه در حوزه شهری است و کلیه صاحبان حرف و مشاغل، کسب و کارها، منازل، شهروندان در حوزه شهری به فیبر نوری متصل می‌شوند، برنمامه دولت این است که تا ۲۰ میلیون ارتباط و ۸۰ درصد خانوارهای کشور را به شبکه فیبر نوری متصل کند.

زاهدی ادامه داد: فرآیند اجرای پروژه در برخی شهرهای گیلان نظیر رشت و کومله به اتمام رسیده، از امروز عملیات اجرا در آستانه اشرفیه آغاز شده است؛ در تلاش هستیم در طول هر ماه پروژه در چند شهر اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات گیلان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پایان سال هر ۵۶ شهر استان به شبکه فیبر نوری مچهز شوند، تصریح کرد: صرفا در شهر آستانه باید در ابتدا ۱۶ کیلومتر حفاری انجام شود و عملا ۱۹ کیلومتر هم به فیبر نوری نیاز دارد که اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان را در بر می‌گیرد. میزان اعتبار و مسافت اجرای پروژه در هر شهر به میزان حفاری آن بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی از شهرهایی که شهرداران بیشترین همکاری و تعامل را دارند، آغاز می‌شود، اعتبارات این پروژه هم توسط دولت و وزارت ارتباطات تامین می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند