Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی از برگزاری ۲۰۰ برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت مجازی در هفته وحدت و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد.

«طاهره حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: امسال همزمان با هفته وحدت و  فرا رسیدن 13 آبان ماه روز دانش‌آموز، ویژه برنامه های مختلفی در سطح مراکز کانون پرورش فکری در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از پیش‌بینی اجرای 200 برنامه در مراکز کانون های استان خبر داد و افزود: برگزاری 17 عصر شعر و قصه مجازی با عنوان پیامبر مهربانی و برگزاری کارگاه قصه گویی مجازی مربیان کانون با موضوع میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از جمله این برنامه هاست.

 

وی به معرفی شخصیت والای پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در گروه‌های مجازی مراکز  کانون پرورش فکری استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین مولودی خوانی با موضوع میلاد پیامبر اکرم (ص) توسط اعضا در جمع خانواده و انتشار آن در قالب فیلم های 180 ثانیه در گروه ها و کانال‌های مجازی کانون استان در پیام رسان سروش از مهمترین برنامه های هفته‌ وحدت خواهد بود.

 

حمیدی با اشاره به  ویژه برنامه‌های 13 آبان ماه در مراکز کانون بیان کرد: به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب و تشریح وقایع 13 آبان ماه برای کودکان و نوجوانان نیز ویژه برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این هفته دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای اهل سنت و تشیع با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: دیدار کودکان و نوجوانان موفق با ائمه جمعه اهل سنت و تشیع، معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده، تهیه دابسمش سرودهای ویژه روز دانش آموز  توسط اعضای مراکز از  دیگر برنامه ها است.

 

وی از نشست‌های مجازی اعضای کانون با موضوع «شهید کوچک، امّا بزرگ» خبر داد و افزود: در این مدت تبیین اهداف گرامیداشت یوم الله 13 آبان، چرایی و زمینه‌ی به‌ وجود آمدن شعار مرگ بر آمریکا در مراکز ثابت و کتاب‌خانه های سیار کانون اجرا خواهد شد.

 

حمیدی با اشاره به اجرای ویژه برنامه عکاسی کودکان و نوجوانان با پرچم جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: خوانش بیانیه مشترک دانش آموزی در گروه های مجازی مراکز کانون استان، بازنشر بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره وحدت در بین مسلمین و  استکبارستیزی در گروه های مجازی مراکز از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های مراکز کانون استان با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه برنامه هفته وحدت 13 آبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ویژه برنامه مراکز کانون هفته وحدت آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی