Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، امیر سلکی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهر طبل توسط تیم نظارت این مدیریت عنوان داشت: عملیات ساخت سه پارک محله ای با وسعتی بالغ بر٢٤٠ مترمربع در مناطقی از شهر طبل آغاز شده است.
وی از بازدید از وضعیت نظافت و فضای سبز بلوار اصلی خبر  داد و با تاکید بر بهینه سازی خدمات در پارک حرا، ادامه داد: ساخت سردرب ورودی توسط این مدیریت و  ۶ چشمه سرویس بهداشتی، با مشارکت شهرداری طبل در پارک ساحلی حرای این شهر نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلکی همچنین از توسعه فضای سبز روستای سهیلی خبر داد و افزود: ایجاد فضای سبز بلوار اصلی، رنگ آمیزی جداول و اِلِمان های بلوار اصلی و کوچه ها و کاشت  ١٠ درخت نارگیل بخشی از اقدامات ما جهت بهره مندی مردم این روستا از منظر روستایی مناسب می باشد.
به گفته وی، آغاز عملیات پیورس بلوار اصلی روستا و تامین روشنایی پارک بام روستا فعالیت دیگری است که با مشارکت دهیاری روستای سهیلی در دست اجراست.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: به منظور ایجاد فضایی برای کمک به روحیه نشاط برای کودکان نیز دو ست وسایل اسباب بازی کودکان در پارک بام این روستا نصب شد.
سلکی تصریح کرد: روستاها با توجه به نقشی که در توسعه ملی دارند، از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های توسعه ای برخوردارند و ما تلاش داریم با تسعه خدمات عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی، شاخص های اجتماعی مانند مهاجرت، اشتغال و فعالیت های اقتصادی در این مناطق را گسترش دهیم.

46

کد خبر 1448968

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد بلوار اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود