Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:27:59 GMT

هیچ‌گونه محدودیت یک‌طرفه در محورهای شمال نداریم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۶۲۹

هیچ‌گونه محدودیت یک‌طرفه در محورهای شمال نداریم

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت پرحجم و روان است.

وی درباره اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، افزود: تردد خودروهای سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت از روز ظهر امروز تا صبح شنبه  در محورهای شمال ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: هیچ‌گونه برنامه محدودیت تردد و یک‌طرفه شدن محورهای برای خودروها در محورهای شمال اعمال نمی‌شود.

این مسؤول تصریح کرد:  باتوجه به شرایط موجود تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

قدمی با تاکید بر توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس، گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ غ

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران ترافیک در شمال محورهای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی صبح سه شنبه در پایش محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه در اکثر جاده‌ها شاهد وقوع بارش باران هستیم، ابراز داشت: با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی از رانندگان تقاضا داریم احتیاط کنند.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران در محورهای مواصلاتی امکان لغزندگی خودرو وجود دارد، افزود: وجود سرعت زیاد، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی در چنین شرایطی کنترل خودرو را سخت و غیر ممکن می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگی در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید از سلامت ترمز، برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: در برخی محورهای کوهستانی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم که باید رانندگان در این جاده‌ها با توجه به عدم دید کافی احتیاط بیشتری به خرج داده و از هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

کد خبر 6098921

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!