Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: آمریکا از دستاوردهای انقلاب و گسترش اسلام ناب محمدی عصبانی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه فرماندهی واحدهای پیشگام با مسئولان شهرستان اراک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، اظهار داشت: شرایطی که کشور در آن قرار دارد شرایط سخت و غیرمتعارفی است و در زمینه فشارها و سختی‌هایی که دشمنان ملت ایران به ما تحمیل می‌کنند فشارهای بی‌سابقه‌ای هستند که در طول تاریخ سابقه نداشته که ملتی را تا این میزان تحت فشار قرار دهند و با تمام توان در تحریم، فشار و ایجاد محدودیت‌ برای ملت و مسئولان کشور تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از این سختی‌ها به زندگی، معیشت مردم و گرانی‌ها و کمبودها منتقل شده که در کنار آن ضعف‌های موجود در مدیریت کشور هم است و کسی نمی‌تواند این ضعف‌ها را انکار کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا کینه، عداوت و خصومت نسبت به ملت ایران دارد که نشان‌دهنده عظمت دستاوردهای انقلاب و دین مبین اسلام است به طوری که انقلاب اسلامی احیای مجددی از اسلام در صحنه جهان بود و نمونه و الگوی جدیدی از دین اسلام منطبق با شرایط روز بشریت ارائه کرد، اسلام قبل از انقلاب هم بود اما به تعبیر امام(ره) اسلام انقلابی و ناب محمدی(ص) در قالب انقلاب اسلامی به بشریت عرضه شد و در مقابل الگوی اسلام آمریکایی توانست راه جدیدی را به بشریت نشان دهد و در طول این چند سال این مسیر توانسته در همه دنیا آثار خود را برجای بگذارد.

کریمی تصریح کرد: توسعه روز افزون اسلام در دنیا، گرایش شدید مردم دنیا به اسلام و آموزه‌های نورانی اسلام دشمنان را به وحشت انداخته و تلاش می‌کنند که این نوری که در دنیا روشن شده و نورافشانی می‌کند خاموش کنند اگرچه این نور وعده الهی است و با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها خاموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان کشور و بشریت هستند و آینده متعلق به آنها است، باید واقعیت‌ها را درک کنند و قدر آنها را بدانند همچنین آمادگی لازم برای آینده را کسب کنند که می‌تواند برای ملت امیدبخش باشد و با همت آنها مشکلات برطرف می‌شود و مردم با عزم و اراده بر مشکلات فائق می‌آیند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: 48 هکتار به محدوده شهری آشتیان افزوده می‌شودرئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: بخشی از گرانی‌ها واقعی و منطقی نیست/ مراجع نظارتی با افراد سودجود برخورد قاطع کنندرئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: از دست به دست شدن ‌هپکو انتقاد داریم / نسبت به ‌واگذاری شرکت به تامین اجتماعی‌ نگرانیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان باید در راه خودسازی، کسب علم و مهارت و فضائل انسانی تلاش کنند و خود را باید برای شرایط آینده آماده کنند و سرمایه‌های ارزشمندی برای کشور هستند که با این سرمایه‌ها می‌توانیم آینده روشن‌تری برای کشور رقم بزنیم و راهی که در طول انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و خط سرخ شهادت همواره بود ادامه دهند، با ایثار شهدا این انقلاب تداوم و پابرجاست.

کریمی با اشاره به اینکه همه مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدا  بهترین اسوه و الگو برای ما هستند که در مسیر اسلام و انقلاب نشان دادند که اگر انسان صادقانه و خالصانه در این مسیر گام بردارد و هرآنچه در توان دارد وارد میدان کند خداوند مقام و منزلت و عظمت به فرد می‌دهد و حاصل آن برکت و خیرات بسیار است که همه باید در این مسیر گام بردارند و افراد ارزشمندی از جمله شهید فهمیده بهترین اسوه و الگو برای همه است.

انتهای پیام/713/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: محدودیت های سخت گیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی تنها در آبادان وجود دارد و با وجود آمار بالای بیکاری در این شهرستان منجر به کاهش چشمگیر لنج های فعال شده است. 

به گفته او با در پیش بودن فصل گرما این محدودیت ها و معطلی در ترخیص کالای ملوانی ممکن است منجر به فاسد شدن مواد غذایی یا آتش سوزی گسترده ی لنج ها شود.

او تاکید کرد مسئولان باید نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

او به لزوم ایجاد زمینه ی تولید برای افراد هم اشاره کرد.

 او با تسلیت شهادت امام‌ صادق(ع) بر عمل به توصیه های این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و گفت: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

او گریزی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن ها به نسل کشی زد و گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که اسکتبار بر سر بقیه کشورها می کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز معلم گفت: معلم جایگاه نسبتا خوبی دارد اما می تواند بهتر بشود و نخبگان ، روحانیت و تمام افرادی که می توانند باید در گسترش راه علم آموزی تلاش کنند.

او با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه