Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، با قدردانی مجدد از بیانات بسیار مهم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: معظم له برای تکمیل و تصحیح راه پیش‌روی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نکات بسیار مهمی را بیان فرمودند که نشان می‌دهد به رغم اقدامات بسیار گسترده در هشت ماه گذشته، همچنان کار عظیم و بزرگی پیش رو داریم که نیازمند همکاری، همراهی و هم افزایی بیشتر در همه مجموعه‌های دست‌اندرکار در این مبارزه جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور اظهار داشت: در همین راستا اعضای هر یک از کمیته‌ها طبق وظایف هشت ماه گذشته خود موظف به رصد روند مقابله با بیماری و مصوبات ستاد هستند و تصمیمات متخده را که با مشورت متخصصان حاصل می‌شود نیز در اختیار جلسه روسای کمیته‌ها می‌گذارند که هر پنجشنبه برگزار می‌شود. این تصمیمات پس از تایید و نهایی شدن در جلسه روسای کمیته ها، برای تصویب نهایی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد که همه مصوبات ستاد ملی برای اجرای دقیق و نظارت بر روند اجرا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به انتصاب سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت:کمیته تبلیغات باید به همه رسانه‌ها ابلاغ کند از این به بعد در خصوص کرونا از یک مسیر واحد اطلاع رسانی می‌شود و آن سخنگوی ستاد است.

روحانی گفت: از آنجایی که از جمله وظایف قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم افزایی و تقویت توانایی‌های مختلف در سطح کشور است، لازم است این قرارگاه از تمامی ظرفیت‌های درون کشور اعم از دولتی و خصوصی، قوای نظامی و انتظامی و سازمان‌های مردم نهاد، بسیج، تشکل‌های مذهبی، مساجد و خیرین استفاده کند.

رئیس جمهور همچنین کمیته‌های بهداشت و درمان، امنیتی- اجتماعی و آموزش و تبلیغات را موظف کرد موضوعات"ایجاد تفاهم میان نیرو‌های اجتماعی، تقویت روحیه همکاری و تحکیم مسئولیت‌های عمومی در مواجهه با شرایط پیچیده کنونی" و "ارتقاء فضای هم‌افزایی، همکاری و همدلی میان بخش‌های دولتی و خصوصی و قوای کشوری و لشکری" را پیگیری کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا رئیس جمهور کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه جلسه کمیته نظارتی در این منطقه با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در این جلسه مطرح شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در بعضی مواقع ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با اعضای شورای اسلامی شهر با دشواری یا تأخیر همراه است، در کمیته نظارتی که هر ماه در منطقه برگزار می‌شود، امکان دیدار و گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با اعضای شورای اسلامی شهر فراهم می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین جلساتی ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی موضوعاتی است تا مشکلات شهروندان حل‌وفصل شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که در کمیته نظارتی حضور دارند، گفت: با برنامه‌ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می‌شود، اقدامات تأثیرگذار خواهد بود.

کارگر تصریح کرد: با توجه به دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در جلسات مشکلات شهروندان به همت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رفع می‌شود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همواره یاری‌دهنده مردم منطقه ۵ بوده‌اند و معضلات شهری شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در اولین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان (مجید نادرالاصلی، سیدامیر سامع و ابوالفضل قربانی) ضمن تکریم و قدردانی از مدیر و رؤسای ادارات و کارکنان منطقه ۵ و دریافت نظرات و پیشنهادهای آن‌ها و جلسه بررسی مسائل منطقه برای آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه، از موارد مطرح شده بود.

کد خبر 749086

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج