Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شواری اسلامی گفت: هدف از سفر به استان ایلام بررسی مشکلات طرح های نیمه تمام در این استان است.

 «علی نیک زاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در دهلران، اظهار کرد: این سفر  با هماهنگی مجمع نمایندگان استان و استاندار ایلام صورت گرفته است.

 

 وی گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات مختلف استان به خصوص پروژه های نیمه تمام است که در این راستا تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو و شهرک های صنعتی در این سفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عصر امروز با استاندار ایلام و دستگاه های مختلف و مجمع نمایندگان استان مشکلات استان مطرح و صورت جلسه خواهند شد.

 

وی افزود: قطعا هم مجلس و هم دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات استان ایلام به این صورتجلسه پایبند هستند و امیدواریم در این سفر بتوانیم مشکلات اساسی در بحث پروژه استان را مرتفع کنیم.

 

گفتنی است است ‍در این سفر علاوه بر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی و امور عمرانی استاندار ایلام، فرمانداردهلران  و جمعی از مدیران کل استان  حضور داشتند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌ها در تجهیز و راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدسبحان حسنی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست سامان‌دهی معتادان متجاهر اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از ضروریات مهم استان، و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی است امید می‌رود با کمک به راه‌اندازی این مرکز به ترک اعتیاد معتادان متجاهر کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: علاوه بر شهرداری ایلام به عنوان دستگاه بهره‌بردار، تمام دستگاه‌های زیرساختی باید همکاری لازم را برای جهت تکمیل خدمات زیرساختی مرکز ماده (۱۶) انجام دهند تا زودتر راه‌اندازی شود.

حسنی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه‌ای و استانداردهای لازم در مرکز ماده (۱۶)، افزود: در این مرکز علاوه بر نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر، باید با نگاه بلندمدت برای مهارت‌آموزی و شغل آنها نیز اقدام شود.

وی گفت: این مجموعه‌ای دارای آب و برق و شبکه فاضلاب است، برآورد اعتبار برای اجرای کارهای زیرساختی و تأمین تجهیزات این مرکز مشخص شود تا کمک‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، مرکز ماده (۱۶) استان ایلام به عنوان مرکز نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر طبق قانون مبارزه با مواد مخدر و در راستای سیاست دولت و تأکیدات رئیس جمهور راه‌اندازی می‌شود بنابراین در این نشست مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این مرکز را به شهرداری ایلام به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، و شورای مبارزه با مواد مخدر استان و بهزیستی استان به عنوان دستگاه ناظر اختصاص دهد.

کد خبر 751553

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی