Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:41:23 GMT

آخریم وضعیت سردار آزمون بعد از دو هفته غیبت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۱۶۲

آخریم وضعیت سردار آزمون بعد از دو هفته غیبت

سرمربی تیم زنیت بعد از شکست در برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرده است که سردار آزمون از هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون به دلیل بیماری که به نظر می رسد سرماخوردگی باشد علاوه بر غیبت در بازی با روبین در دیدار با دورتموند هم بازی نکرد اما سماک می گوید بر اساس داده های منتشر شده در مورد سردار آزمون احتمالا در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه و در برابر خیمکی شرایط بازی پیدا خواهد کرد که من امیدوارم این چنین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون ستاره ایرانی در صورت حضور در این بازی شانس حضور دوباره در اردوی تیم ملی و بازی در برابر بوسنی را خواهد داشت؛ مسابقه ای که ۲۲ آبان در بوسنی برگزار می شود. در غیر اینصورت به خاطر سه هفته غیبت در ترکیب زنیت در لیست مسافران تیم ملی به بوسنی قرار نخواهد گرفت.

 

سماک سرمربی زنیت بعد از شکست دو بر صفر در برابر دورتموند خطاب به خبرنگاران گفت: سه شکست اخیر زنیت در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه همانند پیروزی‌ها بخشی از کار ماست. مقابل بوروسیا گرفتن نتیجه کار سختی بود. در دو بازی گذشته برابر کلوب بروژ بلژیک و روبین‌کازان بهتر بازی کردیم اما همواره نتیجه بهتر بودن پیروزی نیست و شکست خوردیم. باید صبور باشیم و برای مسابقه بعدی آماده شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین