Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@02:54:16 GMT

واکنش ستاره بارسا به بتغییر پستش برابر یووه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۲۵۰

واکنش ستاره بارسا به بتغییر پستش برابر یووه

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا می گوید که بازی در پست هافبک را ترجیح می دهد اما در صورت نیاز می‌تواند در دفاع نیز به تیمش کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخلاف مسابقه ال کلاسیکو، بارسلونا شب گذشته مقابل یوونتوس در فاز دفاعی عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و همین موضوع باعث شد که شاگردان رونالد کومان نهایتاً با پیروزی ۲-۰ تورین را ترک کنند تا به نوعی دوباره روحیه به بلوگرانا بازگشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در مسابقه شب گذشته این تیم مقابل یوونتوس به دلیل محرومیت غایب بود. از طرفی مصدومیت ساموئل اومتیتی نیز باعث شد که کومان از رونالدو آرائوخو جوان در پست دفاع مرکزی و به عنوان زوج کلمنت لنگله استفاده کند. با این حال آرائوخو بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد و همین موضوع باعث شد که فرانکی دی یونگ از خط هافبک به دفاع منتقل شود.

 

فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا پس از بازی درباره حضور در پست دفاع وسط مقابل یووه گفت:

” فکر می کنم ما نمایش بسیار خوبی را مقابل یوونتوس ارائه دادیم و مخصوصاً در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کرده و توپ را به خوبی به گردش درآوریم. من پیش از این و هنگامی که جوان تر بودم هم در پست دفاع وسط بازی کرده بودم. قطعاً حضور در مرکز زمین را بیشتر دوست دارم اما در عین حال در هر منطقه‌ای از زمین که خواسته شود به میدان خواهم رفت.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا فرانکی دی یونگ بارسلونا جرارد پیکه ستاره هلندی بارسلونا فرانکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره