Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:23:15 GMT

تخریب مسجد «هفت در» بر اساس قانون بوده است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۳۳۹

تخریب مسجد «هفت در» بر اساس قانون بوده است

حیدری با بیان اینکه مهمترین رویکرد این دوره شورای شهر مشهد بحث برگرداندن فضای زندگی به این محیط بوده است، گفت: اگر تخریبی صورت گرفته بر اساس قانون بوده است و بدون حجت شرعی کسی نمی تواند یک آجر از مسجدی بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز پنج شنبه (۸ آبان) در آیین افتتاح ۳۵ پروژه شهری ضمن تبریک هفته وحدت به چند نکته اشاره کرد و گفت: مهمترین رویکرد این دوره شورای شهر مشهد بحث برگرداندن فضای زندگی به این محیط بوده است این زیرساختها باید آماده می شد که خوشبختانه معادل ده سال گذشته از سه سال گذشته تاکنون کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای شهر مشهد با بیان اینکه تاکید ما بر احقاق حقوق مردم و همه کارآفرینان در اصلاح طرح است؛ افزود: در اصلاح طرح باید حقوق مردم و همه حقوق افرادی که در اینجا بر مبنای آنچه که ما به انها حقوقشان را تعریف کردیم آن حقوق در نظر گرفته شود.

 

وی بیان کرد: پاسخ به مردم و صدور پروانه برای املاک ریزدانه برای تثبیت جمعیت در این منطقه و تاکید برهویت تاریخی و فرهنگی مذهبی در این منطقه مورد تاکید ما است.

 

حیدری در خصوص تخریب مسجد در بافت پیرامونی حرم گفت: اگر تخریبی صورت گرفته بر اساس قانون بوده است و بدون حجت شرعی کسی نمی تواند یک آجر از مسجدی بردارد، از ابتدای طرح ۱۹ مسجد و حسینیه با هماهنگی اوقاف تخریب شده و معوض های آنها دریافت شده و در قبال برخی از انها اوقاف پول و پروژه های تجاری و اقامتی دریافت کرده است.

 

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: چه نیاتی وجود دارد که این فضاسازیها علیه مدیریت شهری صورت می گیرد، ما در جامعه خود کانون های رسمی برای بررسی حل اختلاف داریم.

 

وی بابیان اینکه شورا به عنوان نهاد متولی و ناظر کاملا بر این امر نظارت دارد و تمام آنچه که اتفاق افتاده و تمام این امارها را ما داریم؛ گفت: اوقاف نیز بر اساس قانون عمل کرده است و برای تبدیل به احسنت کردن امور وقف داشته است و ما بر اساس همین مسیر عمل کردیم.
 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخریب مسجد شورای شهر مشهد بر اساس قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن