Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مطابق پیش بینی‌های کارشناسان با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، کرونا با سرعت بیشتری  در حال شیوع است و بسیاری از صاحبان مشاغل را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

در همین راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده‌اند اقدام راه اندازی پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع بسته های لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوذر صناعی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا گفت: وظیفه خود می دانم در ابتدا تشکر ویژه ای از کادر درمان استان داشته باشم که شبانه روز در حال مجاهدتی قهرمانانه هستند.

صناعی افزود: جدای از تلفات جانی و ضررهای مالی که ویروس کرونا به وجود می‌آورد، یکی از صحنه‌های ناراحت کننده‌ای که این بیماری منحوس در جامعه به وجود آورده این است که بسیاری از والدینی که تا دیروز  روال عادی زندگی را می‌گذراندند، با از دست رفتن مشاغل و منبع درآمدشان جلوی زن و فرزند خود شرمنده‌اند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آنان دشوار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تأمین لوازم التحریر دغدغه اصلی هر پدر و مادری برای فرزندان دانش‌آموز خود است، از مدت‌ها قبل با حضور فعال گروه‌های جهادی و همکاری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به شناسایی دانش آموزان محروم استان کردیم تا لوازم التحریر مورد نیاز آنان را تهیه و تأمین کنیم.

 

صناعی بیان داشت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر که هر  بسته شامل اقلام ( کیف، دفتر، مداد، جا مدادی، خودکار، مداد رنگی، خط کش و لوازم بهداشت فردی) به ارزش 2 میلیون ریال با شروع پویش مشق احسان بین دانش آموزان محروم استان  توزیع شد.

وی افزود: تعداد ۶ هزار تا از این بسته ها توسط گروه های جهادی و سایر تشکل های مردمی در حال توزیع است و بیش از  ۱۲ هزار بسته دیگر در اختیار کمیته امداد امام خمینی برای توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان قرار داده شده است.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خاطر نشان کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و عزم هایمان برای خدمت به این مردم نه تنها ذره ای ازش کاسته نشده بلکه روز به روز قوی تر نیز می‌شود.

وی در پایان گفت: پس از توزیع بسته های لوازم التحریر و اتمام پویش مشق احسان، رزمایش احسان و همدلی  ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین بسته های معیشتی و پروتئینی برای خانواده های نیازمند و همچنین راه اندازی ایستگاه های توزیع ماسک ارزان قیمت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان رزمایش امام احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان محروم لوازم التحریر مشق احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست