Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:36:14 GMT

گلایه رانندگان از بی‌نظمی تاکسی‌داران دهدشتی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۴۵۳

گلایه رانندگان از بی‌نظمی تاکسی‌داران دهدشتی

توجه به رعایت اصول رانندگی در سطح شهرها یک اصل مهم و ضروری برای جلوگیری از تصادفات است که این مهم متاسفانه از سوی تاکسی های درون شهری در دهدشت جدی گرفته نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، توسعه ناوگان شهری عمومی یکی از مهمترین نیاز برای یک شهر است که این مهم همه ساله از سوی مسئولان با نوسازی این ناوگان و اجرای سیاست های تشویقی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار فرهنگ رانندگی در سطح شهرها به خصوص شهرهای بزرگ نیازمند بهره گیری درست از آموزش های رانندگی است که باید به درستی رعایت شود ولی این مهم در شهرهای کوچک چندان جدی گرفته نمی شود.

 

تاکسی های شهر دهدشت بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی هرکجای خیابان می خواهد پارک می کنند و یا اقدام به پیاده و سوار کردن مسافر می کنند بدون اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده باشند که تا کنون چندین مورد تصادف خسارتی نیز حادث شده است.

البته ناگفته نماند برخی شهروندان نیز در محل توقف تاکسی ها که با تابلوی ایستگاه تاکسی نشانه گذاری شدند توقف می کنند که این مهم نیز باید آگاهسازی شود که با حضور پلیس و اعمال جریمه نیز صورت می گیرد.

 

روشن از شهروندان شهر دهدشت گفت: قانون خاصی بر تردد تاکسی ها و شیوه پارک آنان حاکم نیست بارها در وسط خیابان اقدام به جابه جایی مسافر می کنند که هم مخاطراتی برای مسافرین دارد و خطر تصادف زنجیره ای را افزایش می دهد.

وی گفت: پارک دوبل در خیابان اصلی مرکز شهر دهدشت متاسفانه به گونه است که نیمی از خیابان در طول روز گرفته می شود.

 

محبت خواه یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: برای تردد از سطح خیابان ها برخی موقع واقعا کار دشوار است چرا که برخی تاکسی داران و شهروندان رعایت نمی کنند و با سرعت مطمئنه عبور نمی کنند.

وی گفت: برخی تاکسی ها در این شرایط کرونایی نیز متاسفانه رعایت نمی کنند و اقدام به جابجایی مسافر با تمام ظرفیت و گاهی نیز پنج نفر می کنند که واقعا در این شرایط کار سختی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی عوامل انتظامی با خبر شدیم یک راننده تاکسی اینترنتی به شهروندانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌کند و آنها را بدون اخذ کرایه به مقصد می‌رساند که با توجه به همکاری ایشان در تشویق افراد جامعه به رعایت حجاب و عفاف توسط عوامل انتظامی از ایشان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: اجرای این طرح نیاز به مشارکت همگانی مردم عزیز دارد تا با عوامل انتظامی همگام و همسو باشند و با روشنفکری آگاهانه قوانین جامعه ایران اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشته است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

تشویق بانوان به رعایت حجاب

«رشید رستم پی» راننده تاکسی اینترنتی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از این اقدام را تشویق بانوان به رعایت حجاب و ترویج این فرهنگ اعلام کرد و گفت: ضمن خدمت رایگان به مسافرانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند به مسافرانی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند نیز تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 6088432

دیگر خبرها

  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است