Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@13:17:29 GMT

حفاران غیرمجاز اشیای عتیقه در پلدختر شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۵۵۶

حفاران غیرمجاز اشیای عتیقه در پلدختر شناسایی شدند

سید حبیب الله موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: این حفاری های غیر مجاز به وسیله ماشین آلات بیل مکانیکی و لودر در سه کیلومتری روستای قلعه نصیر در جاده بین مزارع اتفاق افتاده است .

بخشدار معمولان گفت:سوداگران میراث فرهنگی در این تپه به حفاری به طول ۱۰ متر ، عرض پنج و عمق ۱۵ متر اقدام کردند که با حضور به موقع نیروی انتظامی و میراث فرهنگی یک نفر از آنان  دستگیر و ماشین آلات توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سایر سوداگران اشیای عتیقه و میراث فرهنگی متواری و از محل دور شدند اما تحقیقات و تلاش برای دستگیری آنها از سوی نیروی انتظامی و میراث فرهنگی ادامه دارد.  

برچسب‌ها پلدختر میراث فرهنگی بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر میراث فرهنگی بنای تاریخی پلدختر میراث فرهنگی بنای تاریخی اخبار کنکور میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از معرفی ۳۵۰ هنرمند یزدی برای دریافت بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، مجید عربی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای بیمه هنرمندان، ۱۰ هزار سهمیه در کشور بدین منظور اختصاص یافته که ۳۵۰ نفر از هنرمندان استان معرفی شدند.

وی افزود: ۱۲۶ نفر که مدارکشان تکمیل است، بیمه می‌شوند و مابقی افراد نیز با تکمیل مدارک بیمه خواهند شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: این افراد با در دست داشتن کارت شناسایی صنایع دستی و کارت مهارت فنی و حرفه‌ای و همچنین معرفی نامه‌ای که برای آنان صادر می‌شود، به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کرده تا بیمه شوند.

کد خبر 751863

دیگر خبرها

  • شهردار بجنورد دبیر ملی شهر گلیم شد
  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌آلات باید شناسه کالا بگیرند
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی