Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:06:55 GMT

پردیس از شنبه سریال تلویزیون می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۶۱۱

پردیس از شنبه سریال تلویزیون می‌شود

مجموعه تلویزیونی "پردیس" روایتی از خوابگاه‌های دانشجویی است و از روز شنبه ۱۰ آبان‌ماه به شبکه سه می‌آید و ۵ روز در هفته پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال «پردیس» به کارگردانی سعید نقدزاده و تهیه کنندگی حمید نیلی از شنبه 10 آبان ماه از شبکه سه پخش می‌شود.

پردیس براساس طرحی از مهناز توکلی و به قلم کاوه مهدوی  روایتی از خوابگاه‌های دانشجویی است که در هر قسمت داستان‌های مختلفی را در قالب یک کمدی فانتزی بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان محور اصلی این سریال تلویزیونی‌اند و همه اتفاقات این سریال در یک فضای دانشجویی رقم می‌خورد.

سلمان فرخنده، مهدیه نساج، فرامرز قلیچ خانی، نیلوفر هوشمند، محیا اسناوندی، فریبا طالبی، ستاره حسینی، مهدی فریضه، حسام خلیل نژاد، بهامین تورانی، فرشاد کلباسی، بهار داورزنی، مهدی سجادیان، آرش ماهان، راحله قبادی، مرتضی شریف ، علی الهی ، علی برجی در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از گروه تولیدات نمایشی و تئاتر تلویزیونی خانه تولیدات جوان صدا و سیما است.

نقدزاده فارغ التحصیل رشته نمایش پس از سال‌ها دستیاری کارگردان و برنامه ریزی در آثار مختلف نمایشی و بعد از ساخت دو تله فیلم با نام‌های چند پاره از داستان اسماعیل و حلالیت، سریال پردیس را در 52 قسمت کارگردانی کرده است.

این سریال هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:15 روی آنتن می‌رود.

آخر هفته تلویزیون با "کلید ازدواج"چشمِ امید رئیس صدا و سیما به مجلس یازدهم/ آیا کشاورزی در تلویزیون صاحب شبکه می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال شبکه سه رسانه ملی تلویزیون سریال شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل همراه اظهار داشت: از فرهنگسرای نیاوران بیرون آمدم که امسال بیشتر به کار هنری‌ام برسم و از تمامی ظرفیتی که داریم، دوستان و هنرمندان خوب و کسانی که سالیان سال است در کنارشان کار و شاگردی کردم کمک بگیرم تا امسال بتوانیم یک سری کارها را انجام دهیم. اولین پروژه‌ای که در دست داریم یک مجموعه تلویزیونی طنز است و پیگیری می‌کنیم که به نتیجه برسیم.

وی که پیشتر پیشینه کارگردانی فیلم کوتاه را در کارنامه کاری‌اش دارد، خاطرنشان کرد: این نخستین کارگردانی من در ساخت مجموعه بلند تلویزیونی خواهد بود. تشکیل اتاق فکر و کارهای مقدماتی و رایزنی‌های آن در دست انجام است و متعاقبا اسامی عوامل اعلام می‌شود. این مجموعه کاری متفاوت در حوزه کمدی است و بی‌شک مخاطبان بسیاری خواهد داشت. موضوعات روز جامعه محوریت کار در ساخت این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگر اخراجی‌ها گفت: در ساخت این مجموعه از بازیگران پیشکسوت و قدیمی با تجربه همراه با ترکیبی از بازیگران نسل جدید و بازیگران تئاتر استفاده می‌کنم.

وی اظهار داشت: در جشنواره‌های مختلف تئاتر، هنرمندان بسیار خوب و مستعدی را در تمامی شهرستان‌ها دیدم و یکی از دلایلم تربیت نیروی انسانی و هنرمندان خوب و متعهد است و به گمانم می‌شود از این ظرفیت برای حضور استعدادهای بازیگری در شهرستان‌ها استفاده کرد.

همراه گفت: این مجموعه تلویزیونی در تهران فیلمبرداری می‌شود اما در کستینگ آن حتما از هنرمندان شهرستانی دعوت خواهم کرد. این روزها مشغول نوشتن هستم و تلاش می‌کنم بیشتر فیلم ببینم.

کد خبر 849313 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش