Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی بعدازظهر امروز در اولین جلسه کمیته برف‌روبی شهرستان خلخال اظهار کرد: برای مقابله با بحران برف و تسریع در برف‌روبی، نیازمند تدوین برنامه جامع برای شهرداری‌ها هستیم که یکی از اصلی‌ترین کمبودهای شهرداری خلخال برای فصل زمستان، نبود این طرح عملیاتی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی کشور و این‌که امسال نیز شاهد زمستانی سرد و پربارش خواهیم بود، افزود: اگر در بارش سنگین برف سال گذشته، محور خلخال به اسالم با تصمیم شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال مسدود نمی‌شد، شاید شاهد ۱۰ فوتی در سرما و یخبندان در آن مسیر بودیم که انتظار می‌رود امسال اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بهره‌گیری از توان اجرایی و خدمات‌رسانی خود و همکاری پلیس راه، در ترددهای زمستانی بهترین خدمات را به مردم در این محور ارایه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال بیان کرد: تشکیل کمیته برف‌روبی فقط تاکید همه جانبه به اداره راهداری و ارگان‌های ذی‌ربط در بحث برف‌روبی نیست، بلکه ادارات گاز، برق، آب و سایر ادارات خدمات‌رسان نیز باید در زمان اوج بارش برف بتوانند اقدامات سریع را در سطح شهرستان به انجام برسانند.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده اسالم طی زمستان امسال

بابایی از توزیع و ذخیره سوخت ۳ ماهه فصل زمستان مناطق صعب‌العبور و کوهستانی خلخال خبر داد و تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد آرد و نان و ستاد سوخت شهرستانی و مصوبات مدیریت بحران، آرد و سوخت این مناطق در اولویت توجه اداره غله و شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان خلخال است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در زمستان امسال در محور ارتباطی خلخال به اسالم و بالعکس گفت: در زمستان سال گذشته دیده شد که به خاطر قیچی نمودن یکی  تریلی یا عدم عبور یک دستگاه کمپرسی در محور به خاطر نبودن امکانات لاستیک و زنجیر چرخ، بیش از ده‌ها ساعت راهبندان در این مسیر اتفاق افتاد که امسال تمهیدات ترافیکی با همکاری پلیس راه اردبیل به خلخال در این محور اعمال خواهد شد.

ذخیره بیش از ۳۰۰۰ تن نمک و شن برای برف‌روبی در خلخال

خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خلخال نیز اظهار کرد: بیش از ۳ هزار تن نمک و شن برای برف‌روبی در انبار نمک اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال در زمستان ۹۹ ذخیره شده است.

وی افزود: تمامی امکانات و دستگاه‌های برف‌روبی به‌صورت کامل تعمیر و بیشترین اعتبارات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امسال به شهرستان خلخال اختصاص یافته و تمامی امکانات با اولین بارش در محورهای مواصلاتی استقرار خواهند یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خلخال گفت: همچنین بیش از ۳۰۰ تن آسفالت سرد در انبار اداره راهداری ذخیره شده است و در صورت نیاز از این ظرفیت در مسیرهای مختلف استفاده خواهد شد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خلخال برف روبی خلخال جاده اسالم برف اردبیل اداره راهداری و حمل شهرستان خلخال برف روبی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه  تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع  است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه ، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک را شاهد هستیم.

به گفته وی  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین کرج محدوده  پل فردیس گزارش شده و در سایر محورها  تردد روان را شاهد هستیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، مازندران ، گلستان ، سمنان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور