Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار کاشان ضمن تاکید بر لزوم تقویت بستر آموزش مجازی مدارس گفت: تجهیز مدارس کاشان ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی یک باب مدرسه خیرساز در کاشان ضمن اشاره به فعالیت خوب خیران در حوزه مدرسه سازی اظهار داشت: در حوزه مدارس علاوه بر کمیت موضوع کیفیت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که خوشبختانه به هر دو موضوع به خوبی پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جامعیت مدارس امروزی کاشان از امکانات و تجهیزات مختلف افزود: مجموعه مدارس امروز در سطح و اندازه یک دانشگاه است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد و انتخاب کاشان به عنوان برترین شهرستان از حیث ساخت مدارس با کیفیت از طریق خیران گواه بر این مطلب است.

آموزش حضوری مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی تعطیل شدهشدار به مدارس خاص و غیر دولتی درباره تخطی از ساعات آموزش مجازیمسئولان یزد در اجرای کامل طرح مدارس امین در دارالعباده را حمایت کنند

فرماندار شهرستان کاشان ضمن تاکید بر مساعدت بیش از پیش مسئولان در تجهیز و ساخت مدارس با کیفیت در مدارس ابراز داشت: 900 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس کاشان نیازمند است و بر همین اساس لازم است تا مسئولان در رده‌های بالا اعتبارات لازم را در این مورد اختصاص دهند.

وی ضمن اشاره به مشارکت پیوسته خیران در ساخت و تجهیز مدارس کاشان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیری آموزش مجازی در مدارس شهرستان کاشان لازم است تا کیفیت آموزش در فضای مجازی بیش از پیش تقویت شود و بر همین اساس در این زمینه نیز از خیران کمک و یاری می‌خواهیم.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ما برای معلمانی که ۳۰ سال زحمت کشیده‌اند از لفظ بازنشسته استفاده نمی‌کنیم؛ بلکه ما معتقدیم معلمان ۳۰ سال ایستاده‌اند به همین علت از لفظ بازایستاده استفاده می‌کنیم.

وی افزود: حدود ۴۴ هزار ساعت در هفته همکاران بازایستاده به ما کمک می‌کنند.

او ادامه داد: میانگین معلمان باز ایستاده در حال تدریس حدود هزار و ۸۰۰ معلم در مدارس شهرستان‌های تهران است.

بهرامی با بیان این که میزان تدریس معلمان باز ایستاده متغیر است؛ تصریح کرد: تعداد معلمان بازایستاده  بیشتر از این است.

گفتنی است که پیش از این امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفته بود: به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش‌ و پرورش اجباری نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران