Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد احمدی شهردار رشت در آیین معارفه خود گفت:باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای توسعه شهر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید محمد احمدی در آیین معارفه خود به عنوان شهردار رشت با تبریک آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و محکوم کردن اقدامات دولت فرانسه گفت: امیدواریم بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رشت اظهار داشت: همانطور که در روز رای اعتماد خود در شورای اسلامی شهر رشت گفتم فرصت خدمت و پرداخت به مسائل عمده شهر در شورای پنجم بسیار محدود است و هم اکنون عنوان می کنم که ما همه اینجا جمع شده ایم تا میثاقی امضا کنیم که به کمک هم در این فرصت محدود بتوانیم برای رشت موثر عمل کنیم.

وی از اعتماد اعضای شورا برای انتخاب خود به عنوان شهردار رشت قدردانی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم پاسخگوی این حسن اعتماد آنها باشم.

شهردار رشت تصریح کرد: خیلی صادقانه عرض کنم به دلیل اینکه یک مدیریت یکپارچه شهری نداریم، نه تنها رشت بلکه در همه شهرها، بسیاری از کارها علی رغم اینکه امکان اجرایی دارند اما کندی پیش می روند و نباید تمام تقصیرها را به گردن شهرداری ها انداخت.

احمدی با اشاره به اینکه نسبت به مردم رشت علاقه و تعصب دارم بیان کرد: در محله چمارسرا بزرگ شدم و به این شهر علاقه فراوانی دارم و اما باید مشکلات را بپذیریم و با تلاش و همدلی برای رفع مشکلات گام برداریم.

وی ادامه داد: من و همکارانم در شهرداری رشت تلاش می کنیم تا شفاف سازی صادقانه در راس کارها باشد و همگان در جریان فعالیتها و برنامه ها قرار بگیرند.

شهردار رشت گفت: به دلیل مدت زمان اندک که داریم تمام تلاش خود را برای برنامه های کوتاه مدت به کار خواهیم گرفت تا ان شاء الله منشاء اثر خیر برای شهر رشت باشیم.

شهردار رشت در ادامه گفت:  قول خواهم داد که همه توان و نیروی خود و همکارانم را برای خدمت‌رسانی بهینه به جامعه به کاری کنم اما برای این کار نیاز به همکاری و همراهی همه مسئولان هم وجود دارد.

شهردار رشت همچنین خطاب به همکاران خود در شهرداری گفت: از شما می خواهم تا با وحدت و همدلی کارها را به پیش ببرید.

احمدی اذعان داشت: باید به‌طور حرفه‌ای به موضوعات مختلف شهری بپردازیم و برای رفع مشکلات و نواقص نیز از دانش و مشورت دلسوزان، دانشگاهیان و نخبگان استفاده کنیم.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: از همین جا خواستار همکاری نمایندگان محترم ‌مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی هستم تا بتوانیم کمبود‌ ها را برای انجام فعالیت های موثر در شهر پوشش دهیم.

در پایان این مراسم با قدردانی ازتلاش های سرپرست شهرداری رشت، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان حکم انتصاب سیدمحمد احمدی به عنوان شهردار رشت را به وی اعطا کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار رشت سید محمد احمدی آیین معارفه شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است