Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کرمان از افتتاح مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری در این شهر خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید‌مهران عالم‌زاده امروز در آیین افتتاح مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری کرمان که با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری که به همت شهرداری کرمان تجهیز و آماده شده در قالب پویش افتتاح شهرداری و با شعار "هر هفته یک افتتاح" به بهره‌برداری می‌‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای بهره‌برداری از این مرکز هزینه شده است گفت: این سامانه برای ثبت هوشمند تخلفات و اعمال قانون رانندگان ایجاد شده و با راه‌اندازی آن تخلفات رانندگان در لحظه رصد می‌شود که با راه‌اندازی این سامانه به امنیت بالاتری دست پیدا خواهیم کرد.

شهردار کرمان بیان کرد: شهرداری کرمان سعی دارد با ساخت کلیپ و انیمیشن و همچنین استفاده از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی شهری در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک اقدامات موثری انجام دهد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در حوزه حمل و نقل افزود: ارتقای حوزه حمل‌ونقل عمومی در این دوره با جدیت در دستور کار قرار گرفته و طی سال گذشته 25 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی بازسازی شد در سال‌جاری نیز 20 دستگاه اتوبوس بازسازی می‌شود و با حمایت شورای اسلامی شهر نیز توانستیم 20 دستگاه اتوبوس جدید را با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد تومان خریداری کنیم که به‌زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شوند.

آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام کرمان به روایت تصویرشهردار کرمان: تنها دغدغه آتش‌نشانی خرید نرده‌بان بلند استشهردار کرمان باید پاسخگوی عدم اجرای مصوبه تعیین تکلیف بافت فرسوده شهر کرمان باشد

عالم‌زاده خاطر‌شنان کرد: : ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری و توجه به نظام حمل‌ونقل عمومی به‌صورت یکپارچه نیز از موضوعات مهم و حائز اهمیت است که با بررسی‌های انجام‌شده هشت مسیر دوچرخه‌سواری در اولویت طرح جامع شهر کرمان دیده شده و براساس نیاز و اولویت در نقاط مختلف شهر ایجاد می‌شوند.

وی مکانیزه کردن مرکز کنترل ترافیک شهری درجهت ثبت و رصد تخلفات ترافیکی جهت اعمال قانون را نیز ازجمله اتفاقات خوبی داست که در زمینه ایجاد نظم و انضباط ترافیکی انجام شده است و گفت: این مرکز حرکت به سمت هوشمندسازی در حوزه مدیریت شهری است.

شهردار کرمان افزود: از دیگر مزایای مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری کرمان روان‌سازی ترافیک، جلوگیری از ترددهای خطرآفرین در سطح شهر و افزایش آرامش شهروندان است.

وی از تجهیز خودروی سامانه مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی، اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان نیز خبر داد و تصریح کرد: از قابلیت‌های این خودرو می‌توان به امکان ثبت تخلف خودروهای پارک‌شده در حاشیه خیابان ازجمله پارک دوبل و توقف‌ ممنوع و نظارت بر تمام توقف‌های غیرمجاز، نظارت و کنترل تردد خودروها و شناسایی جهت اعمال قانون رانندگانی که حرکات نمایشی و خطرآفرین دارند و همچنین ثبت و نظارت بر تصادف‌های درون‌شهری اشاره کرد.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت