Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین جلسه شورای پژوهشی بخش صنعت، معدن و تجارت تامین مالی بنگاه های اقتصادی برای ورود به بورس و چگونگی تدوین سند سیاست های صنعتی، معدنی و تجاری دو طرح عمده ای بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین جلسه شورای پژوهشی بخش صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۹ به ریاست قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری و با حضور اصفهانی معاون توسعه مدیریت و منابع، فقیه نصیری رییس موسسه مطالعات بازرگانی، مدیران ستادی و مدیران و نمایندگان سازمانهای تابعه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در این جلسه سند سیاست های صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت که از سوی معاونت طرح و برنامه مطرح و توسط موسسه مطالعات تدوین خواهد شد و همچنین «طراحی و اجرای نظام نوین تامین مالی بنگاههای تولیدی با هدف آماده سازی ۱۰۰ شرکت برای ورود به بورس» که توسط دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی ارائه شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست هم اندیشی نشست تخصصی نشست معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار