Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:19:27 GMT

رسمی؛ بازگشت ابراهیم شکوری به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۶۲۲

رسمی؛ بازگشت ابراهیم شکوری به پرسپولیس

ابراهیم شکوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به معاون اجرایی منصوب شد.

به گزارش ورزش سه، شکوری که به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شد، سرانجام به این باشگاه بازگشت و پست معاون اجرایی را از مدیرعامل جدید سرخ ها گرفت. سمیعی با این انتصاب به نوعی وظیفه اجرایی باشگاه را به شکوری سپرد و نشان داد که از تجربیات ورزشی پیشکسوت سرخ ها بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شکوری سه سال در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و با این تیم قهرمانی جام حذفی نیز رسید. او در سایپا از فوتبال خداحافظی کرد و پس از طی مدارج تحصیلی و کسب مدرک دکترای علوم ورزشی، وارد عرصه مدیریت شد. وی به عنوان جوان ترین دبیرکل فدراسیون فوتبال چند ماهی در راس کار بود و حالا به باشگاه سابق خود بازگشته است.

 

این نخستین انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس است و احتمالا در روزهای آینده دیگر پست های باشگاه هم دچار تغییر خواهند شد.

ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم شکوری فدراسیون فوتبال پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا در میان استقبال خیل عظیمی از هواداران و خانواده اعضای تیم به تهران بازگشت.   در آیین استقبال از این تیم هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت