Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:27:23 GMT

شهرداری اراک از بزرگترین بدهکاران وزارت نیروست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۷۰۹

شهرداری اراک از بزرگترین بدهکاران وزارت نیروست

ایسنا/مرکزی شرکت توزیع برق استان مرکزی اعلام کرد که شهرداری اراک با بیش از 500 میلیارد ریال بدهی یکی از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است .

به گزارش ایسنا، شهردار اراک روز چهارشنبه هفتم مهرماه در گفت و گو با این خبرگزاری در خصوص اقدامات انجام شده در قالب پروژه پیاده راه سازی در اراک، از عدم همکاری شرکت توزیع برق استان در اجرای این پروژه سخن گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت توزیع برق استان مرکزی نیز امروز در واکنش به این سخنان شهردار اراک مواردی را مطرح و برای این خبرگزاری ارسال کرده است که در ذیل می خوانید:

شرکت توزیع برق استان مرکزی همواره جهت تعامل با سازمان ها پیشگام است. در موضوع مذکور علیرغم اینکه مطابق قانون هر گونه تغییر در شبکه برق موجود بر عهده مجری و متقاضیِ تغییرات می باشد؛ توزیع برق شهرستان اراک با نگاه همکاری، طی نامه مکتوب و همچنین طی برنامه بازدید میدانی مدیران برق اراک از محل پروژه پیاده راه امیرکبیر در حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک ، آمادگی خود برای همکاری در سه بخش طراحی، نظارت و اجرای پروژه را اعلام کرد و این همکاری در چند نوبت دیگر به شهردار اراک و معاونین وی ابلاغ شده است، اما هر بار شهردار همه هزینه پروژه را از برق مطالبه می کند، لذا تقبل هزینه ها از جانب شهرداری قویا تکذیب می شود.

متاسفانه پایبند نبودن شهرداری اراک به تعهدات قبلی خود در زمینه اجرای پروژه های شهری که همگی دارای مکاتبات و تفاهم نامه های مستند هستند، همچنین عدم پرداخت بدهی های مربوط به صورتحساب های مصرف انرژی برق به امری عادی برای این شهرداری تبدیل شده، و فرافکنی شهردار اراک در این مورد جای بسی تعجب و تاسف دارد تا حدی که به مفاد صورتجلسه سال گذشته در حضور معاون عمرانی مبنی بر پرداخت دیون نیز پایبند نبوده است.

مضافا اینکه مدیریت برق اراک علاوه بر بازار سر پوشیده اراک در پنج منطقه دیگر شهر برای اولین بار در کشور اقدام به ایجاد کانال مشترک زیرزمینی از منابع داخلی کرده که به غیر از شهرداری سایر دستگاه ها اعم از آب و مخابرات همراهی کامل داشته اند و شهرداری فقط عوارض گزاف کندمان را دریافت کرده است.

قطعا برای مردم اراک هم اظهارات شهردار قابل پذیرش نیست که شهرداری حاضر باشد تمام هزینه های اجرای پروژه را پرداخت کند، ولی توزیع برق شهرستان اراک پذیرای آن نباشد.

انتظار می رود که شهرداری به جز کارهای عمرانی و بنایی و بلوک گذاری به رسالت مهم دیگر خود که ارتقای فرهنگ عمومی و نشاط اجتماعی است هم بپردازد که متاسفانه در چند سال اخیر مشی اختلاف و تنش پیشه کرده و حتی از برخی شهرداری های بی ادعای دیگر استان هم جا مانده است.

 با عنایت به لزوم تنویر افکار عمومی و پرهیز از ایجاد هر گونه شائبه در عدم رعایت حقوق شهروندان از سوی این شرکت، در صورت بروز هر گونه مشکلی همواره کارکنان این شرکت ضمن پاسخگویی شفاف و صریح، متعهد به انجام وظایف سازمانی با رعایت اصول اخلاقی در راستای خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان هستند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اراك شهرداري شرکت توزیع برق استان شهردار اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد