Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:06:50 GMT

امام جمعه چگنی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۹۸۵

امام جمعه چگنی منصوب شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در این حکم حجت‌الاسلام والمسلمین صمد حافظی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چگنی منصوب شده است.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری از سال ۹۷ تاکنون به عنوان امام جمعه چگنی مشغول به خدمت بود که در مراسمی از زحمات وی تقدیر به عمل آمد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان چگنی اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سوری طی درخواستی که از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور داشت تصمیم گرفت در استان ایلام و شهرستان آبدانان انجام وظیفه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: از این پس حجت الاسلام والمسلمین حافظی از ائمه جمعه جوان، دارای تجربه و پرتحرک برای ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی شهرستان چگنی انجام خدمت خواهد کرد.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۱۸ نقطه لرستان اقامه می شود.

برچسب‌ها چگنی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چگنی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان چگنی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان اخبار کنکور حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید